رئیس جمهور اوکراین از اقدامات جدی برای برگزاری دادگاهی در رابطه با تجاوز‌های روسیه به این کشور خبر داد و مدعی اتخاذ تصمیم‌های تحریمی جدید علیه مسکو شد.

ولودیمیر زلنسکی گفت: هفته آینده از نقطه نظر مبارزه ما برای عدالت برای اوکراینی‌ها و مجازات دولت روسیه و همه جنایتکاران جنگی آن بسیار مهم خواهد بود.

به گزارش پراودا، رئیس جمهور اوکراین افزود: ما در حال آماده‌سازی چندین اقدام مهم و اساسی برای تحکیم بیشتر شرکای خود و تشویق آن‌ها برای برگزاری دادگاه جنایات جنگی علیه روسیه و شکست حاکمان مسکو هستیم.

وی تاکید کرد: اگرچه در حال حاضر روسیه ضعیف شده است، اما این برای اوکراین و جهان کافی نیست بلکه مسکو باید پاسخگوی همه اقداماتی که تا به حال انجام داده است، باشد.

 زلنسکی مدعی شد: ما همچنین در حال آماده کردن بسته‌های جدید تحریمی علیه افراد و شرکت‌هایی هستیم که در صنایع نظامی ماشین جنگی روسیه فعالیت می‌کنند یا نهاد‌های خارجی که تدارکات آن‌ها به روسیه کمک می‌کند تا تجاوز خود را ادامه دهد و تصمیمات ما در این خصوص به زودی علنی خواهد شد.

رئیس جمهور اوکراین خاطرنشان کرد: هر کسی که در تهیه و تدارک حملات موشکی روسیه علیه اوکراین نقش دارد، در جنایت سهیم است. همه کسانی که موشک‌ها را هدف می‌گیرند و پرتاب می‌کنند، هواپیما‌ها و کشتی‌ها را برای انجام ماموریت‌های جنگی تعمیر و نگهداری می‌کنند و یا اشخاصی که دستور این حملات را صادر می‌کنند؛ همگی تروریست و قاتل هستند و باید مجازات شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
چه زمانی برای خیانت به مردم اوکراین و آزمایشگاه های ساخت مواد سمی بیو لوژیک برای زلنسکی تازه کار عرصه سیاسی دادگاه بین المللی برگزار میشود احتمالا قبل از آن به دست یانکی ها جهت خلاصی از شرش مرحوم خواهد شد چون استراتژیست های آمریکایی اول عنوان میکنند بعد اقدام لازم انجام میگردد
آخرین اخبار