نورالدینی بر لزوم همکاری و حمایت سازمان‌های مرتبط برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت تاکید کرد.

سرهنگ امین یادگارنژاد، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با هدف هماهنگی و همکاری بیشتر در زمینه مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی با سیدباقر نورالدینی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی  منطقه کرمان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست نورالدینی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند پلیس امنیت اقتصادی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و مبارزه با قاچاق سوخت، بر ضرورت ادامه این روند با هماهنگی و حمایت سازمان‌های مرتبط تاکید و از همکاری آنان در این زمینه قدردانی کرد.

 او با تشریح اقدامات کنترلی و نظارتی انجام شده طی پارسال پیرامون نحوه توزیع و عرضه فرآورده‌های نفتی، بیان کرد: پارسال با تشکیل گروه‌های مختلف کنترل و نظارتی و زحمات شبانه‌روزی، اقدام‌ها و کنترل‌های لازم انجام شد تا از عرضه خارج از شبکه جلوگیری و مطمئن شویم تا فرآورده به دست مصرف‌کننده واقعی می‌رسد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان افزود: یکی دیگر از راهکار‌های استفاده بهینه از مصرف سوخت و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، بهبود نظام توزیع بنزین با استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه‌های عرضه سوخت است.

سرهنگ امین یادگارنژاد، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان نیز ضمن تشکر از مسئولان منطقه کرمان بابت برنامه‌ریزی و تلاش های شبانه‌روزی  برای حل مشکلات و به حداقل رساندن عرضه خارج از شبکه سوخت، تلاش مضاعف سایر نهاد‌های مربوط برای کاهش محسوس تخلفات و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی را خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.