ارائه خدمات فرهنگی به بیش از ۸ هزار دانش آموز کمیته امداد البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: طی سال گذشته یک میلیارد و ۸۱۸ میلیون تومان جهت ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان، موردحمایت کمیته امداد البرز اختصاص یافت.

محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید آموزش و ارتباط مستمر و هدفمند تربیتی با مددجویان داشته باشیم، گفت: طی سال گذشته یک میلیارد و ۸۱۸ میلیون تومان جهت ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان، موردحمایت کمیته امداد البرز اختصاص یافت.

او با بیان این که در سال گذشته خدمات فرهنگی به ۸۲۸۵ دانش آموز، دانشجو و طلاب علوم دینی ارائه شده است، افزود: ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام دانشجویی با مشارکت بانک‌های عامل با عنوان وام دانشجویی جهت نیاز‌های ضروری دانشجو یان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: اجرای طرح کشوری ۳۱۳ در روستا، طرح یاس، ثبت نام رایگان مددجویان مستعد در مدارس هیات امنایی و غیر انتفاعی (مدارس همدل)، جلسات اندیشه ورزی و آموزش‌های تخصصی موشن و تدوین از دیگر خدمات حوزه فرهنگی این نهاد است.

او افزود: در سال گذشته بیش از ۲ هزار نفر از مددجویان البرزی در طرح شوق زیارت و با مشارکت خیران به مشهد مقدس و قم و کربلا اعزام شدند.

محمدی فرد گفت: سایر برنامه‌های فرهنگی صرفا با هدف کاهش فقر فرهنگی، افزایش آگاهی، خدمات روانشناسی مشاوره فردی تحصیلی خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی در خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.