دادستان سیرجان گفت: طی ۱۲ مورد بازدید، ۲ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی جریمه شدند و به تعدادی از واحد‌های صنفی تذکر داده شد.  

مجتبی قدیمی در حاشیه بازدید از ۱۲ واحد صنفی در شهرستان سیرجان گفت: این بازدید ها با هدف صیانت از حقوق عامه به منظور نظارت دقیق بر نحوه فعالیت واحد‌های صنفی و رستوران‌ها صورت پذیرفت.

او افزود: در این بازدید، ۲ واحد صنفی رستوران به دلیل رعایت نکردن  نکات بهداشتی جریمه شدند و به تعدادی از واحد‌های صنفی دیگر تذکرات لازم داده شد. 

 این مقام قضایی بیان کرد: مقرر شد واحد‌های صنفی که تذکر دریافت کردند، ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به رفع نقص‌های موجود اقدام کنند، در غیر این صورت دستورات لازم برای پلمب این واحد‌ها صادر می‌شود.

او تصریح کرد: بازدید‌ها و بازرسی‌های سرزده روزانه از واحد‌های صنفی از هفته آینده  با هدف ارتقای امنیت بهداشتی، نظارت بر سیستم توزیع و عرضه کالا، بررسی قیمت‌ها و رعایت نرخ سود‌های مصوب برای جلوگیری از گرانفروشی،  تشدید می شود. 

مدعی العموم سیرجان با بیان اینکه  دادستانی سیرجان همواره  برای پیشگیری از وقوع جرم با اقداماتی که تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می‌شود و سلامت مردم را به خطر می‌اندازد بدون اغماض برخورد خواهد کرد، تاکید کرد: هر هفته بازرسی‌های محسوس و نامحسوس دادستانی انجام خواهد شد و‌ چنانچه در مرتبه‌های بعدی شاهد تخلفات از واحد‌های صنفی که قبلا نسبت به آن‌ها اعمال قانون شده است باشیم،  قطعا از طریق مراجع ذی صلاح نسبت به اعمال قانون و ابطال پروانه کسب آن‌ها طبق ضوابط قانون نظام صنفی اقدام خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار