جهاد اسلامی:

جنایات صهیونیست‌ها باعث افزایش پایبندی مردم فلسطین به مقاومت می‌شود

جهاد اسلامی اعلام کرد جنایت‌های اشغالگران باعث افزایش پایبندی ملت فلسطین به حق مشروع مقاومت می‌شود.

یکی از مسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت : رژیم اشغالگر به سیاست خصمانه و وحشیانه خود علیه فعالان و اعضای مقاومت فلسطین به ویژه جنبش جهاد اسلامی درکرانه باختری همچنان ادامه می دهد و آنان را ترور یا بازداشت می کند.

به گزارش وبسایت خبری فلسطین الیوم، سعید نخله افزود: رژیم اشغالگر با در پیش گرفتن سیاست بازداشت اداری رهبران مقاومت ( بازداشت بدون تفهیم اتهام و محاکمه) تلاش می کند صدای مقاومت و آزادی خواهی فلسطینی ها را خاموش کند.

وی افزود: سیاست سران رژیم اشغالگر ادامه کشتار، دستگیری، آزار و اذیت ، آوارگی،  گسترش شهرک سازی و مصادره زمین های فلسطینی هاست که نشان می دهد همه این اقدامات باعث افزایش پایبندی مردم فلسطین به حق خود در ادامه مقاومت  وحضور بیشتر آنان در کنار اشکال مختلف  گزینه مقاومت تا نابودی اشغالگران از سراسر سرزمین و اماکن مقدس ما می شود .

نخله درادامه  با قدردانی از خضرعدنان از رهبران جهاد اسلامی که به اعتصاب غذای خود تا رسیدن به هدف نهایی که آزادی است، ادامه می دهد، گفت: هدف قرار گرفتن رهبران مقاومت از سوی رژیم  اشغالگر، آنان را از ادامه مقاومت منصرف نمی کند، زیرا مردم ما به نقش، مسئولیت و وظیفه خود در ادامه مقاومت در برابر اشغالگران  آگاه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
جبهه مقاومت فقط باید شهرکهای صیهونیست نشین را با موشک و خمپاره ناامن کنند و هرچی می توانند صیهونیست بکشند.
آخرین اخبار