فصل مشترکی از همکاری استانداری فارس و بهارنکو

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با مدیر عامل گروه موسسات دانش بنیان خانواده بهارنکو دیدار کرد.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس در دیدار با مدیر عامل گروه موسسات دانش بنیان خانواده بهارنکو، گفت: در موضوع خانواده چند بخش مهم جلوگیری از طلاق، تشویق به امر ازدواج، فرزند آوری، جلوگیری از طلاق عاطفی و ازدواج آگاهانه دغدغه و تکلیف ما در استانداری است.

مصطفی مشفقیان با بیان اینکه مولفه‌های مد نظر ما مواردی است که بهارنکو قدم‌های بسیار مثبتی را در آن حوزه‌ها برداشته است، عنوان کرد: استانداری ستاد است و در صف اجرای کار نیست.

او گفت: ما صف مطمئن موثر پای کار را ممکن است بعضاً در حوزه‌های متفاوت نشناسیم، اما روی بحث خانواده به صورت عام، خیالمان راحت است که مجموعه بهارنکو با قوت وجود دارد و پای کار است.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با اشاره به اینکه ما میتوانیم با شما همکار شده و در طرحی که استانداری دارد در مقام ستاد زیر ساخت مناسب را در اختیار شما قرار دهیم، گفت: «باشگاه اجتماعی همسران» مکمل طرح شما در بیمه عشق موسسه تابان بهارنکو است.

مشفقیان با بیان اینکه اجرایی شدن این طرح از دغدغه‌های جدی استاندار نیز است، اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام شده مقررگردید اجرای این طرح به مجموعه بهارنکو واگذار شود تا تکمیل کننده خدمات بهارنکو در حوزه پس از ازدواج باشد.

مشفقیان گفت: برای افرادی که عضو باشگاه شوند، به مدت پنج سال پس از شروع زندگی مشترک خود کلاس‌های مشاوره برگزار شده و از آن سو استانداری نیز حمایت‌هایی را در برای این زوجین درنظر می‌گیرد.
 
در ادامه مدیر عامل گروه موسسات دانش بنیان خانواده بهارنکو اظهار کرد: بهارنکو مرکزی بوده که ۱۳ سال در حوزه خانواده در سه بخش پیش، حین و پس از ازدواج در حال فعالیت است.

حمید مقامی با بیان اینکه طی این سال‌ها اعتمادی در مجموعه حاکمیتی و مردمی نسبت به این مجموعه کسب شده، عنوان کرد: بهارنکو در حوزه آسیب‌های اجتماعی خانواده هر کمکی که بتواند داشته باشد رادریغ نخواهد کرد.

او با بیان اینکه در موسسه تابان به صورت ویژه و تخصصی به خدمات پس از ازدواج پرداخته می‌شود، گفت: عملیاتی کردن این طرح در بهارنکو امکان پذیر است و بهارنکو در این طرح با استانداری همکاری‌های لازم را خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار