مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: سه درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان مسئولیت اجتماعی به حوزه ایثار و شهادت اختصاص می‌یابد.

اسماعیل عسگری در نشست هماهنگی ساخت نماد‌های سرداران شهید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به لطف خداوند متعال، مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان توجه ویژه‌ای به فرهنگ شهدا دارند که با توجه به تهاجم فرهنگی نیاز به این موضوع نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: سه درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان مسئولیت اجتماعی در حوزه ایثار و شهادت هزینه می‌شود که با همراهی دستگاه‌ها و شرکت‌ها مقرر است نماد‌های سرداران شهید استان ساخته و در مبادی ورودی شهرکرد نصب و در هفته دفاع مقدس رونمایی شود.


بیشتر بخوانید


فضل‌الله رحمتی مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به آمادگی کامل جهت اجرای این طرح، گفت: درخصوص برآورد هزینه لازم و جانمایی نماد‌ها رایزنی‌ها با شرکت شهرک‌های صنعتی جهت ساخت این تابلو‌ها انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: عملکرد کارگزاران انقلاب اسلامی باعث ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد؛ لذا این تکلیف کارگزاران نظام را چندین برابر می‌کند.

رحمتی ادامه داد: در شهرک‌های صنعتی تابلو‌هایی وجود دارد که می‌توان از ظرفیت این تابلو‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره گرفت.

گفتنی است؛ نشست هماهنگی ساخت نماد‌های سرداران شهید استان در سالن جلسات سازمان صمت با حضور مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون فرهنگی و آموزشی و رئیس اداره تبلیغات این دستگاه، مشاور استاندار در امور ایثارگران و مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی استان در سالن جلسات سازمان صمت چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار