سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارقی که از اتباع کشورهای همسایه زورگیری می‌کردند خبر داد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق که تحت عنوان مأمورهای امنیتی و انتظامی از اتباع کشورهای همسایه زورگیری می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

سرهنگ حسینعلی ابن‌علی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری با عنوان مأموران امنیتی و انتظامی در هفته‌های اخیر در محدوده‌های بزرگراه خلیج‌فارس، حسن‌آباد، کهریزک، باقرشهر و اخاذی وجه نقد، سرقت تلفن همراه و اموال گران‌بها از اتباع کشورهای همسایه، پرونده‌ای در این خصوص در پلیس آگاهی تهران تشکیل شد.

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان می‌داد، دو مرد جوان در نقاط مختلف شهرستان ری جلوی افراد را گرفته و سپس با معرفی کردن خود به‌عنوان مأمور نیروی انتظامی اقدام به سرقت و زورگیری از آنان می‌کردند.

ابن‌علی تصریح کرد: هر دو متهم در دو عملیات مجزا دستگیر و به پلیس آگاهی این فرماندهی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان ادوات جرم کشف‌شده است اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت از اتباع کشور همسایه و جعل عنوان مأمور نیروی انتظامی در نقاط مختلف شهرستان ری و ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص تکمیل پرونده و شناسایی سایر مال‌باختگان همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار