اولین دانشنامه دانش آموختگان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی دارای ۱۷ کد امنیتی صادر شد.

اولین نمونه از دانشنامه‌های دانش آموختگان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی که به همت معاونت آموزشی این دانشگاه، با فرمت جدید طراحی شده، صادر شد.

سعید فطوره چی مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی درباره طراحی و صدور دانشنامه‌های جدید، گفت: دانشنامه‌های جدید دارای ۱۷ کد امنیتی هستند و با قابلیت‌های متعدد برای اولین بار از میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بکارگرفته شدند و لذا، هیچ گونه جعل مدرک در آن امکانپذیر نیست.

وی تصریح کرد: دانشنامه‌ها با فرمت جدید طراحی شدند تا دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که استعلام فارغ التحصیلی دانش آموختگان را از دانشگاه می‌گیرند، با ذکر یک کد که منحصر به یک نفر است، از اصالت آن اطمینان حاصل کرده و سریعا نسبت به اشتغال این گروه‌ها جهت بهره مندی جامعه هدف، اقدام کنند.

فطوره چی افزود: مهمترین رشته‌های بالینی حوزه توانبخشی نظیر فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، کاردرمانی و ... در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی وجود دارند که فارغ التحصیلان آن بلافاصله پس از پایان تحصیلات، در اقصی نقاط کشور، جذب شده و ارائه خدمت می‌کنند.

وی اظهار داشت: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دانشگاهی منحصربفرد است که ۱۷۰ عضو هیات علمی و حدود دو هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی که بیش از ۶۰ درصد آنان را دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی تشکیل می‌دهند، در ۲۳ گروه آموزشی و ۸ مرکز تحقیقات، به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مشغول هستند.

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی افزود: وجود علوم انسانی در رشته‌های مختلف دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، وجه تمایز این دانشگاه نسبت به دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است و این موضوع بنفع سیستم بهداشت و درمان و همچنین حوزه سلامت اجتماعی است.

از این پس، همه دانشنامه‌های دانش آموختگان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با فرمت جدید صادر می‌شوند.

برچسب ها: مدرک تحصیلی ، دانش ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار