فرمانده انتظامی البرز گفت: سارقی که اقدام به سرقت دستگاه‌های ۳۰ میلیاردی یک کارگاه صنعتی در حوالی منطقه کیانمهر کرج کرده بود، توسط پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

سردار حمید هداوند گفت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده سرقت تجهیزات یک کارگاه صنعتی در حوزه کلانتری ۴۳ کیانمهر کرج به پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های اولیه و میدانی کارآگاهان حکایت از این داشت که سارقی یکی از مشتریان اسبق مالباخته بوده که با اطلاع از عدم حضور نامبرده در شهر کرج، اقدام به سرقت تجهیزات ۳۰ میلیارد ریالی کارگاه وی در نیمه‌های شب کرده است.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد که سارق در ماه‌های گذشته توسط پلیس دستگیر شده و در زندان می‌باشد و سرقت را نیز در زمان مرخصی زندان انجام داده است.

او افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضایی سارق از زندان به پلیس آگاهی منتقل شد و در تحقیقات تکمیلی به صراحت به انجام سرقت از کارگاه صنعتی مالباخته اعتراف کرد.

سرهنگ هداوند همچنین از دستگیری مالخر اموال مسروقه این پرونده در غرب استان تهران خبر داد و گفت: پس از کشف تجهیزات صنعتی مالباخته از مخفیگاه مالخر، با هماهنگی مقام قضایی اموال مالباخته به او بازگردانده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حتما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از فروشندگان بخواهید
۲۱:۵۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سارقین اصلا به جنس درب حفاظ، کرکره و گاوصندوق کاری ندارند چون فقط کافیه قفلهاشو باز یا تخریب کنند و دوربین و دزدگیر را هم که اصلا فراموش کنید چون کلا سیستمهایی نظارتی هستند و هرگز نمیتونن از ورود سارقین جلوگیری کنند. پس هر نوع قفلی را برای حفاظت از جان و مال و ناموس خودتون میخرید، اولا فقط از فروشنده ای معتبر بخرید که امروز نیومده باشه و فردا ازش اثری نباشه و دوم اینکه اون فروشنده باید بدون هیچ قید و شرطی، ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بده و حتما دقت کنید که با ضمانت کیفیت، ضد اسید بودن، ضد برش بودن، فولادی بودن یا هر عنوان دیگری به جای ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت گمراهتون نکنه و با حرفهایی مثل اینکه وقت بیشتری از دزد تلف میکنه شما را از اصل داستان که ضد سرقت بودن واقعی اون قفل هست دور نکنه و اینو بدونید که اگر دقت نکنید، فقط شما هستید که بازنده این بازی هستید