مربی تیم فوتبال هوادار:

قرعه سختی در جام حذفی نصیبمان شد/ ساکت الهامی تاثیر زیادی در تیم ما دارد

ایمان عالمی گفت: بازی با تیم پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی قرعه بسیار سختی است.

 ایمان عالمی مربی تیم فوتبال هوادار تهران درباره برد این تیم در مرحله یک‌چهارم حذفی و  تقابل  با پرسپولیس در مرحله بعد اظهار کرد:  خدا را شکر ما بازی بسیار خوبی را مقابل تیم ملاثانی داشتیم و توانستیم تیم خوبی را شکست بدهیم و با قرعه که اتفاق افتاد به پرسپولیس برخورد کردیم که یکی از تیم‌های بزرگ کشور است. ما چند بازی لیگ در پیش داریم؛ امروز تمرینات تیمان تعطیل است، اما ان‌شاالله از فردا برای بازی‌های لیگ و جام حذفی برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

عالمی درباره  بازی برابر پرسپولیس گفت: قرعه بسیار سختی است؛ اما ما در لیگ هم بازی بسیار خوبی را مقابل این تیم به نمایش گذاشتیم و این تیم را شکست دادیم، اما دیگر آن بازی  گذشته است. ان‌شاالله که بتوانیم دوباره بازی خوب و هوادار پسندی را مقابل پرسپولیس در جام حذفی ارائه کنیم.

مربی تیم هوادار درباره احیاکردن دوباره شرایط تیمی و به‌خصوص مهدی عبدی بعد از شکست مقابل استقلال گفت: آن بازی دیگر تمام شده و در لیگ‌های مختلف دنیا هم چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. یکی از نکته‌هایی که ما در این بازی شاهدش بودیم بازگشت مهدی به شرایط ایده‌آل خود با یک پاس گل بود که هدف کادر فنی ماهم همین بود. بعد از چنین بازی‌هایی بازگشت شرایط بدنی و ذهنی تیم کار بسیار سختی است؛ اما خدا را شاکریم که کادر فنی با برنامه‌ریزی خود توانست شرایط تیم را احیا کند و در حال حاضر همه چیز نرمال است و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم.

مربی تیم هوادار درباره بازی‌های باکیفیت تیم‌های لیگ یکی مقابل حریفان لیگ برتری در مرحله قبلی، تصریح کرد: اصلاً این اتفاق را بر حسب سطح لیگ‌ها نگذارید، تیم‌هایی که در سطح پایین‌تر قرار دارند شرایطی برایشان محیا شده که خودشان را نشان دهند و اگر میزبان هم باشند این انگیزه بیشتر خواهد شد و تلاش بیشتری خواهند کرد. جام حذفی است و این جام به نام جام شگفتی‌ها شناخته می‌شود. به‌هرحال این تیم‌ها تمام توان خود را در این مسابقات می‌گذارند.  

او در پایان در پاسخ به سئوال «کارکردن با ساکت الهامی سرمربی‌ای که سابقه قهرمانی در جام حذفی و امسال هم چنین هدفی را دارد» گفت: ساکت الهامی تأثیر بسیار زیادی در تیم ما دارد، این شرایط را هم چندین بار تجربه کرده است و می‌تواند کمک‌حال تیم ما باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید صدریان
۰۷:۵۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
باسلام آقای سرمربی ازآسمان استقلال و پرسپولیس نترسید رجوع به نوارهای بازیهایتان مقابل استقلال و پرسپولیس کنید راهکارپیدا می شود
Iran (Islamic Republic of)
حمید صدریان
۰۷:۵۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
باسلام آقای سرمربی ازآسمان استقلال و پرسپولیس نترسید رجوع به نوارهای بازیهایتان مقابل استقلال و پرسپولیس کنید راهکارپیدا می شود
آخرین اخبار