فرمانده سپاه استان سمنان:

نظم نوین جهانی با نگاه ویژه به ایران در حال شکل‌گیری است

سردار سرتیپ دوم دامغانی گفت: نظم نوین جهانی با نگاه ویژه به ایران در حال شکل‌گیری است و برخی کشور‌های جهان نسبت به شکل‌گیری این مهم مقاومت می‌کنند.

 سردار سرتیپ دوم حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان افزود: با شکل‌گیری نظم نوین جهانی، فروپاشی اقتصادی، اجتماعی و افول آمریکا روز به روز برای همگان نمایان‌تر می‌شود.

وی با اشاره به رخداد‌های پیاپی در حوزه‌های مختلف در کشور آمریکا اظهار کرد: فاصله‌گیری کشور‌های آمریکای لاتین از آمریکا و همچنین اُفت جایگاه جهانی دلار موجب اختلاف بین کشور‌های اروپایی برای ارتباط با آمریکا شده است.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه انواع اقدام‌ها و جنگ‌ها تاکنون بر ملت ایران تحمیل شده است، ابراز کرد: جنگ رسانه‌ای، اقتصادی، هجمه‌های فرهنگی و جنگ ترکیبی پیچیده جهان امروز علیه ایران با برنامه‌ریزی دشمنان که از پاییز پارسال آغاز و تا بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه خواهد داشت با بیداری و هوشیاری مردم محکوم به شکست است.

دامغانی با اشاره به اینکه در مرحله نخست جنگ تمام عیار و پیچیده ترکیبی دشمنان شکست خوردند، ادامه داد: دشمنان از تمام توان و ظرفیت‌های جهانی خود برای تحقق نقشه‌های شوم خود بهره بردند.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه زمانی که طراحان هر جنگی به اهداف تعیین شده خود نرسند، شکست خورده‌اند، ابراز کرد: از آغاز این جنگ پیچیده، دشمنان قسم خورده ملت و نظام اسلامی زحمات و مشکلاتی را برای مردم و مسوولان رقم زدند.

وی با بیان اینکه همه تلاش دشمنان برای شکستن مقاومت مردم ایران به خودشان بازگشت و دامنگیرشان شد، اظهار کرد: رخداد‌های روزانه در سرزمین‌های اشغالی و آمریکا صدای کهنه کاران سیاست و نظریه پردازان بزرگ صهیونیست و آمریکا را در آورده تا اینکه به شکست اعتراف کردند.

دامغانی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ بار حمله به سرزمین‌های اشغالی ثبت شده است، افزود: هک موصاد، شبکه هشدار حمله و صدا در آمدن آژیر خطر در اسرائیل و اتفاقات مهم در زیرساخت‌های آنان زندگی صهیونیست‌ها را مختل کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.