شتاب در ایمن سازی راه‌های ارومیه

رئیس راهداری ارومیه گفت: طرح ایمنی راه‌های شهرستان ارومیه با حضور کارشناسان و پیمانکاران مربوطه با قوت بیشتر از سال‌های قبل اجرا می شود.

بصیر صادق پور سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارومیه در نخستین جلسه طرح ایمنی محور‌های مواصلاتی این شهرستان ارومیه که با رویکرد تبیین اهداف طرح ایمنی راه ها، تبیین وظایف پیمانکاران و کارشناسان تشکیل شد گفت: با اجرای طرح ایمنی راه‌های شهرستان ارومیه که از نیمه دوم فروردین ماه شروع شده و تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت، پیشرفت قابل توجهی در حوزه سطح ایمنی راه‌ها خواهیم بود.

بصیر صادق پور مدیریت و و برنامه ریزی در جهت ارتقای بیش از پیش محور‌های مواصلاتی، پیشبرد مناسب برنامه‌ها و اجرای دستورالعمل ابلاغ شده، بهره گیری از توان، منابع و همسو نمودن کارشناسان و پیمانکاران جهت اجرای این طرح را از اهداف تشکیل این جلسه بر شمرد.

این مقام مسئول با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته طی فروردین ماه در جهت ایمنی محور‌ها در پی بارش‌ها و سیلاب اخیر افزود: در پی بارش‌ها و سیلاب‌های اخیر عملیات ریزش برداری و بازگشائی محور قوشچی - قره باغ در بخش انزل و همچنین ریزش برداری محور مرزی اربیلان در بخش سیلوانای ارومیه گوشه‌ای از فعالیت این اکیپ بوده و همچنین تعمیر و مرمت پل‌های میرداوود، قصریک، مافران و براسپی از اقدامات انجام گرفته در بخش‌های حوزه استحفاظی بوده که دچار آبشستگی و خسارت شدند.

وی گفت هدف از فعالیت بی وقفه راهداران در بخش‌های متعدد ارومیه بالا بردن شاخص ایمنی محور‌ها و نزدیک شدن به سطح استاندارد مقبول در راستای رضایت مندی کاربران جاده‌ای است و عملیات تسطیح و رگلاژ محور‌های روستائی بخش سیلوانا به طول ۵۰ کیلومتر، بخش انزل به طول ۴۰ کیلومتر و بخش صومای برادوست به طول ۲۵ کیلومتر انجام گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.