مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: عمده هزینه طرح‌های عمرانی اجرا شده در نواحی صنعتی این استان معادل ۸۰ درصد از محل اعتبارات داخلی، تامین شده است.

جعفر فرشچی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: از سال گذشته تاکنون عملیات اجرایی ۵۹ طرح عمرانی و زیربنایی با اعتبار هزار و ۶۳۸ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آغاز شده که چهار مورد از آن با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال مربوط به امسال بوده است.

او افزود: این در حالی است که اجرای ۱۴۶ طرح عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال قبل از سال ۱۴۰۱ در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی آغاز شده و اجرای آن هنوز ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی رشد تولید را از رویکرد‌های اصلی این نهاد در مسیر تحقق اهداف اقتصادی به خصوص اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و ادامه داد: از این رو واحد‌های صنعتی و تولیدی با حمایت‌هایی در بخش‌های زیرساختی از جمله تأمین آب، برق، گاز و مخابرات به بهره برداری خواهند رسید.

فرشچی تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تقویت ابزار‌های حمایتی از صنایع کوچک را وظیفه اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی ذکر و بیان کرد: با تمهید این موارد امنیت حضور سرمایه گذاران برای ساخت و راه اندازی واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا می‌شود.

او با اشاره به شعار امسال با نامگذاری "مهار تورم و رشد تولید"، تصریح کرد: حمایت از تولید و کمک به رشد صنایع، رویکرد‌های اصلی ما در مسیر تحقق اهداف اقتصادی صاحبان صنعت بوده به همین جهت واحد‌های صنعتی و تولیدی با حمایت‌هایی در بخش‌های زیرساختی از جمله تأمین آب، برق، گاز و مخابرات به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تاکید کرد: از همه توان و امکانات برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در جهت ایجاد تولید و اشتغالزایی در استان خراسان رضوی استفاده می‌کنیم تا شاهد تحولات بیشتری در حوزه اقتصادی و در سال رشد تولید باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.