معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: سه هزارو ۳۸ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال در قالب پانزدهمین مرحله "قرار دوازدهم" در این استان تهیه و در میان نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین جمال ایزدی در پانزدهمین مرحله قرار دوازدهم که در بقعه متبرکه امام زاده غیاث الدین محمد(ع) مشهد برگزار شد،افزود: در طرح قرار دوازدهم هر کس و با هر توانی می تواند قدمی برای امام زمان(عج) بردارد و بر همین اساس ارائه خدمت از طریق مال و علم از مصادیق این طرح است.

وی خاطر نشان کرد: فلسفه طرح قرار دوازدهم این است که ما همیشه در طول روز و هفته و ماه، محبت عملی خود را نسبت به آقا امام زمان(عج) داشته باشیم و ضمن اینکه به یاد آن حضرت هستیم با فکر، اعضا و جوارح و یا اموال خود، قدمی برای ایشان برداریم.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تاکید کرد: بسته های معیشتی پانزدهمین قرار دوازدهم در شهرستان های بردسکن، تربت حیدریه، درگز، قوچان، طرقبه، گناباد، ناحیه ۱، ۲ و ۳ مشهد و نیشابور تهیه شده است.

به گفته وی، ارزش ریالی این بسته ها ۱۸ میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال می باشد.

حجت الاسلام ایزدی تصریح کرد: ۳۱۳ بسته معیشتی در مشهد نیز با برنامه ریزی و میزبانی هیات امنای آستان غیاث الدین محمد و با مشارکت خدمات مرکز حوزه علمیه خراسان تهیه و توزیع خواهد شد.

اجرای طرح قرار دوازدهم که بر گرفته از نام مبارک حضرت صاحب الزمان مهدی موعود (عج) است، هدفی جز اهدای کمک به نیازمندان ندارد، اجرای این طرح به دنبال گره‌گشایی از اقشار بی بضاعت، زنان بی سرپرست و بیمارانی که توان پرداخت هزینه درمان خود را ندارند، است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.