ایده‌ها و طرح‌های فناورانه دانشجویان در اردبیل حمایت می‌شود

استاندار اردبیل گفت: از ایده‌ها و طرح‌های فناورانه دانشجویی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی حمایت می‌شود.

سیدحامد عاملی در بازدید از مرحله دانشگاهی نمایشگاه جشنواره حرکت در دانشگاه محقق اردبیلی دوران دانشجویی و جوانی را دوران شکوفایی استعداد توصیف کرد و گفت: با تدابیر و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در دانشگاه محقق اردبیلی زمینه فعالیت برای دانشجویان نوآور و فناور در این دانشگاه فراهم بوده و حمایت‌های لازم از سوی مجموعه دانشگاه و استانداری از این فعالیت‌ها انجام می‌شود.

او به ضرورت فرهنگ سازی و جریان سازی فعالیت‌های علمی، فرهنگی و فناورانه در دانشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: برگزاری جشنواره‌های دانشجویی در محیط دانشگاه در ارتقای فکری دانشجویان مهم و تاثیرگذار است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه جشنواره حرکت همه ساله در دو مرحله دانشگاهی و کشوری در حوزه انجمن‌های علمی و فعالیت علمی و فرهنگی دانشجویان برگزار می‌شود، گفت: امسال تصمیم بر این شد تا مرحله دانشگاهی این جشنواره به صورت دانشکده‌ای در ۹ دانشکده دانشگاه محقق اردبیلی به صورت مستقل برگزار شود.

اسماعیل چمنی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی در دوره‌های گذشته جشنواره حرکت خوش درخشیده و مقام‌های متعددی را در بخش‌های مختلف این جشنواره کسب کرده است، افزود: با تلاش دانشجویان و همت مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی چندین سال به عنوان دانشگاه برتر در این جشنواره انتخاب شده است.

او همچنین از حمایت همه جانبه دانشگاه از فعالیت‌های دانشجویی و انجمن‌های علمی خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.