تامین زمین برای ساخت ۲۸۵ هزار واحد مسکن ملی در آذربایجان غربی+فیلم

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ۴۲ شهر استان زمین تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: زمین لازم برای ساخت   ۲۸۵ هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در ۴۲ شهر استان تامین شده است تا مشکلی در اجرای این طرح وجود نداشته باشد.

سیدمحسن حمزه‌لو افزود: تاکنون ۲۵ هزار هکتار از اراضی ملی این استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ۲ سال اخیرشناسایی و از منابع طبیعی تحویل گرفته شده است.

وی ادامه داد: در نهایت چهار هزار و ۶۹۵ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان پس از طی روند‌های قانونی تامین شده است.

حمزه لو اضافه کرد: این اراضی در ۴۲ شهر آذربایجان غربی شناسایی و تامین شد که این میزان اراضی ظرفیت ساخت ۲۸۵ هزار و ۸۵۵ واحد مسکونی را دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی یادآور شد: ظرفیت‌های قانونی استفاده از اراضی دولتی شامل تغییر کاربری زمین‌ها، الحاق به محدوده و شناسایی اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی است.

حمزه لو همچنین یادآور شد: در راستای خانه‌دار شدن آحاد مختلف مردم مسایل و حل مشکلات ۱۱ تعاونی مسکن مهر در استان در اولویت بوده و این امر با جدیت پیگیری می‌شود.

وی اظهار کرد: اکنون ۶۳۶ واحد باقی مانده از طرح مسکن مهر در آذربایجان غربی وجود دارد که مشکلات آن‌ها در دست پیگیری است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اولویت و سیاست ما پشتیبانی از تولید مسکن در عرصه‌های گوناگون همراه با تامین خدمات مورد نیاز مطابق استاندارد‌های شهرسازی است.

 

توضیحات مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیفی
۱۳:۲۲ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
باسلام و خسته نباشید ایا ثبت نام برای افرادی که جدیدا ازدواج کرده اند و به دنبال سرپناهی برای خود هستند وجود ندارد ؟ اگر هست چگونه ؟ چون ما سعی کردیم ثبت نام کنیم اما امکانش نبود .