نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از عملیات انسداد ۱۲۰ حلقه چاه غیرمجاز در سال گذشته در سطح استان اردبیل خبر داد.

داور بستام گفت: در طول سال ۱۴۰۱ همچنین بیش از ۱۵۰ دستگاه کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاه‌های مجاز در سطح استان نصب شده است.

او از تقلیل منصوبات ۷۶ حلقه چاه مجاز در سال گذشته در سطح استان خبر داد و افزود: با این اقدام بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار مترمکعب در مصرف آب صرفه جویی بعمل آمده است.

نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به تداوم عملیات انسداد چاه‌های غیرمجاز در سطح استان عنوان کرد: طبق برنامه ریزی بعمل آمده امسال نیز ۱۰۰ حلقه چاه غیرمجاز شناسایی شده با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی استان مسدود می‌شود.

بستام همچنین اظهار داشت: عملیات نصب کنتور‌های هوشمند و حجمی نیز طبق برنامه ریزی بعمل آمده و در راستای اجرای ماده ۱۲ قانون توزیع عادلانه آب بر روی چاه‌های دارای توان آبدهی بالا و اضافه برداشت نصب خواهد شد و به همین منظور طبق تفاهم نامه با بانک کشاورزی استان، مشترکین متقاضی کنتور می‌توانند از تسهیلات بدون سود بهره‌مند شوند.

او همچنین یادآور شد: امسال برق مشترکین دارای اضافه برداشت در راستای جلوگیری از این اقدام و حفاظت و صیانت از منابع آب قطع می‌شود.

نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل همچنین با اشاره به فعالیت ۲۲ اکیپ گشت و بازرسی از منابع آب در سطح استان یادآور شد: به همت این اکیپ‌ها سال گذشته بیش از ۲۷۶ دستگاه موتور پمپ که اقدام به برداشت غیرمجاز از منابع آب سطحی کرده بودند، توقیف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.