تازه‌ترین آمار بستری‌های جدید کرونایی در استان سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری شدن ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در هفته اخیر در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان  با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۳ هزار و ۵۴۱ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیار‌های تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در یک هفته اخیر و از ۶ لغایت امروز ۱۳ اردیبهشت ماه بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۲هزار و ۶۳۳ نفر رسیده است.

این عضو هیت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: علاوه بر این در همین مدت ۵۰هزار و ۹۰۸ بیمار نیز به صورت سرپایی در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه در شهرستان‌های شش گانه تحت پوشش شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اضافه کرد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به ۱۱ هزار و ۳۹۵ نفر رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.