مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های در دستور کار وزارت صمت، طرح توازن سرمایه‌گذاری است که بر اساس آن در مناطق کمتربرخوردار کشور واحد‌های تولیدی بزرگ ایجاد می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیای واحد‌های تولیدی راکد در کشور خبر داد و گفت: این برنامه با جدیت در دستور کار قرار دارد و در تمامی استان‌های کشور جشن احیای واحد‌های تولیدی برگزار می‌شود.

علی رسولیان در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های در دستور کار وزارت صمت، طرح توازن سرمایه‌گذاری است که بر اساس آن در مناطق کمتربرخوردار کشور واحد‌های تولیدی بزرگ ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: ارائه بسته تشویقی به واحد‌های تولیدی، توسعه زیرساخت‌ها نظیر تامین برق و آب، رفع موانع تولید و انتقال پساب از دیگر برنامه‌هایی است که امسال به جدیت پیگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اینکه این سازمان در ایجاد ۹۳ پست برق در کشور مشارکت کرده است، اظهار داشت: از این تعداد سه مورد در استان چهارمحال و بختیاری است و این آمادگی برای افزایش تعداد پست‌ها وجود دارد.

رسولیان با اشاره به افزایش تعرفه برق در شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: در سال گذشته دولت پیشنهاد داد تا قیمت برق برای صنایع افزایش پیدا کند، اما با پیگیری‌های انجام شده در راستای حمایت از بخش تولید مجلس با ۵۰ درصد مبلغ پیشنهادی افزایش قیمت برق موافقت کرد و مقرر شد تا از محل درآمد این بخش، ۵۰ درصد به خود شهرک‌های صنعتی بازگردد.

وی افزود: برهمین اساس از این محل امسال پنج هزار میلیارد تومان اعتبار به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اضافه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۵۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
چهارمحال بختیاری منبع آب و انرژی در کشور است و ظرفیت بالایی برای پروژه های ملی و بزرگ مخصوصا در غرب و شمال استان دارد
این کوتاهی ها در صنعتی نشدن و یا ابر صنعتی نشدن استان اصلا پذیرفتنی نیست
آخرین اخبار