معاون شرکت زرفام کیش حامی طرح‌های اشتغال زایی بنیاد علوی کشور گفت: برای ایجاد شغل برای هر نفر ۸۰ میلیون تومان و برای و توسعه شغل ۴۰ میلیون تومان به افراد متقاضی تسهیلات پرداخت شد.

 معاون شرکت زرفام کیش حامی طرح‌های اشتغال زایی بنیاد علوی کشور در حاشیه بازدید از طرح‌های اشتغال زایی این بنیاد در دیشموک پارسال برای حدود ۹۵ نفر شغل جدید در بخش دیشموک ایجاد شد و ۱۲۵ نفر نیز شغل خود را توسعه دادند، افزود: مشکلی که متقاضیان به خصوص زنبورداران دارند نبود مکانی برای خرید تضمینی عسل است که در این زمینه تمامی محصولات متقاضیان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.
 
عفتی با اشاره به اینکه از مهر ماه پارسال طرح‌ها فعالت خود را آغاز کردند، ادامه داد: در سال جدید نیز این طرح‌ها زودتر فعالیت خود را آغاز می‌کنند که تلاش می‌شود مشکلات زنبورداران در زمینه فروش و همچنین خرید وسایل برطرف شود.
 
معاون شرکت زرفام کیش حامی طرح‌های اشتغال زایی بنیاد علوی کشور گفت: ایجاد فروشگاه تجهیزات زنبورداری و دسترسی آسان زنبورداران به تجهیزات از دیگر برنامه‌های بنیاد علوی و شرکت زرفام کیش خواهد بود.
 
دبیر اشتغال زایی بنیاد علوی دیشموک هم در این خصوص با تقدیر از تلاش مجموعه بنیاد علوی و شرکت زرفام کیش برای ارائه تسهیلات به مردم این شهر، گفت: در سال گذشته تسهیلات با مبالغ مختلف از ۴۰ تا ۸۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه شد و در سال جدید نیز بیشتر خواهد شد.
 
بینا با بیان اینکه ارائه تسهیلات اشتغال زایی کمک بزرگی به اشتغال زایی مردم دیشموک و چاروسا می‌کند، افزود: این طرح از مهر ۱۴۰۱ آغاز شد و به مدت یک سال ۵۰ دوره آموزشی به صورت تئوری و عملی و بازدید از زنبورستان‌ها برگزار می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.