فرماندار اهر گفت:سیل و تگرگ به روستا‌های ورگهان و شربیت شهرستان اهر خسارت وارد کرد.

آقای غنی‌زاده با حضور در روستای ورگهان خسارت وارده به پل روستا بر اثر سیل را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: خسارت وارده به روستا‌ها ناشی از وقوع سیل و بارش تگرگ در مناطق روستایی شهرستان اهر توسط دستگاه‌های اجرایی ارزیابی می‌شود.

فرماندار اهر در پیگیری جبران خسارت سیل بر لزوم مرمت بخش تخریب شده پل روستای ورگهان توسط اداره راهداری شهرستان اهر تاکید کرد و گفت: با توجه به قطع ارتباط در داخل روستای ورگهان بر اثر تخریب پل ناشی از وقوع سیل اداره راهداری اهر نسبت به مرمت و برقراری ارتباط اهالی روستا در کمترین زمان ممکن اقدام کند.

وی با اشاره به بارش شدید تگرگ در روستای شربیت افزود: صبح امروز بارش شدید تگرگ در محور دهستان ورگهان به اراضی کشاورزی روستای شربیت خسارت وارد کرد.

آقای غنی‌زاده خطاب به دستگاه‌های اجرایی و شورای مدیریت بحران خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی عضو شورای مدیریت بحران و جهاد کشاورزی جمع‌بندی و گزارش خسارت ناشی از وقوع سیل و بارش تگرگ را به فرمانداری اهر ارائه دهند.

فرماندار اهر با تاکید بر احداث سد کچری‌چای یادآور شد: در سفر ریاست‌جمهوری و رئیس مجلس شورای اسلامی به آذربایجان‌شرقی یکی از مطالبات مردم اهر احداث سد کچری‌چای بود احداث این سد علاوه بر تامین آب شرب اهر در مهار سیلاب و جلوگیری از خسارت به روستا‌ها تاثیر بسزایی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.