اجرای فاز یک پروژه هدایت آب‌های سطحی بلوار جانباز

شهردار منطقه چهار یزد گفت: پروژه هدایت آب‌های سطحی بلوار جانباز با اجرای باکس‌های بتنی پیش ساخته، در کمتر از ۱۲ ساعت عملیاتی شد.

سید ابوالفضل کشفی سرپرست شهرداری منطقه چهار یزد در مراسم بهره برداری ۴۱ پروژه عمرانی خدماتی منطقه چهار شهرداری یزد گفت: یکی از شاخص‌ترین این پروژه ها، پروژه اجرای هدایت آب‌های سطحی بلوار جانباز است که در فاز یک به اتمام رسیده است.

او افزود: با هماهنگی سایر نهاد‌های ذیربط و با تلاش مضاعف نیروی‌های شهرداری منطقه چهار و پیمانکار مربوطه، در کمتر از ۱۲ ساعت این پروژه انجام شد.

کشفی تصریح کرد: این عملیات عمرانی شامل خاکبرداری به عرض پنج متر، طول ۱۰ متر و ارتفاع سه متر، تخریب بتن و سنگ بستر به متراژ سه متر مکعب، اجرای کف سازی، شیب بندی و آسفالت دور مجموعه است.

او هزینه انجام شده در این بخش این پروژه را پنج میلیارد ریال بیان کرد.

سرپرست شهرداری منطقه چهار یزد در ادامه به شاخص‌ترین پروژه‌های افتتاح شده اشاره کرد و گفت: شاخص‌ترین این پروژه‌ها بهره برداری از بوستان الزهرا آزادشهر، یادمان مقبره آذر یزدی، مخازن ذخیره آب فضای سبز، بازپیرایی و تکمیل بوستان کمیل، پیاده روسازی بلوار آزادگان، بلوار شهید باروتکوب زاده و خیابان فرهنگ است.

همچنین بهره برداری از زیرسازی و آسفالت معابر اصلی منطقه چهار از جمله بلوار شهید دهقان، اصلاح هندسی و رفع خطر از معابر اصلی و دفع آب‌های سطحی از دیگر پروژه‌های افتتاح شده است.

شایان ذکر است آیین افتتاحیه ۴۱ پروژه عمرانی خدماتی شهرداری منطقه چهار با هزینه ۵۱۰ میلیارد ریال و با حضور استاندار، شهردار شهر میراث جهانی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار منطقه چهار، جمعی دیگر از مسوولان استان و اقشار مختلف مردم منطقه در بوستان الزهرا آزادشهر برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.