معاون رئیس شورای امنیت روسیه، آمریکا و اتحادیه اروپا را همدست اوکراین در حمله به کاخ کرملین معرفی کرد.

پس از آنکه دیروز روسیه از خنثی سازی طرح اوکراین به منظور حمله پهپادی به کاخ کرملین و ترور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور خبر داد، تنش‌ها میان کی یف و مسکو به سطح بی سابقه‌ای رسید. 

به گزارش تل تریدر، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد حمله هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) اوکراینی به کرملین باعث تشدید درگیری میان روسیه و اوکراین خواهد شد، همان چیزی که واشنگتن و بسیاری از احمق‌های در بروکسل می‌خواهند!

مدودف با اشاره به درخواست جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها پس از حمله به کاخ کرملین خاطر نشان ساخت: بورل یک پیر احمق گستاخ است. 

وی تاکید کرد: حمله پهپادی به کاخ کرملین به طور حتم به تشدید درگیری میان طرف‌های مخاصمه منجر خواهد شد. این حمله تروریستی توسط مقامات کی یف، با هدایت آمریکا، و تایید رهبری اتحادیه اروپا انجام شده است. 

مدودف در پایان از آمادگی روسیه برای پاسخ متقابل به هر گونه اقدام متجاوزان علیه این کشور خبر داد و بر پیروزی مسکو در نبرد اوکراین تاکید کرد.

پیش از این، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی در باره حمله پهپادی به کاخ کرملین و سوء قصد به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت که اظهارات کاخ سفید در مورد حمله نافرجام پهپادی به کرملین "به شدت ریاکارانه و پوچ" است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۲۳:۰۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
قرار بود یه هفته اوکراین را زمین گیر کنید چی شد الان ی سال دو ماه خبری نشده تو باتلاق گیر افتادین
آخرین اخبار