فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران:

فرهنگ شهادت یک فرهنگ اثر گذار است

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : امروز ناوگان هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی که توسط شرکت‌های داخلی دانش بنیان طراحی و ساخته شده، قدرت بلامنازع غرب آسیا است.

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم یادواره شهید سرلشکر خلبان علی اکبر شیرودی که در روستای زرین جوب دشت ذهاب برگزار شد با اشاره به از خود گذشتگی شهید شیرودی در دوران دفاع مقدس گفت : این شهید والامقام با حضور در ماموریت‌های مختلف موفق عمل کرد و آگاهانه راه شهادت را انتخاب کرد.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه فرهنگ شهادت یک فرهنگ اثر گذار است گفت: امروز دشمن با ایجاد فضای مسموم قصد توطئه دارد که باید مانع آن شد.

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی با بیان اینکه دشمن لحظه‌ای از توطئه افکنی غافل نمی‌شود افزود: دشمن در هر لحظه در حال برنامه ریزی برای توطئه افکنی است.

وی به حضور هوانیروز در همه عملیات‌ها اشاره کرد و گفت: در زمان زلزله کرمانشاه هوانیروز در یک روز ۵۰۰ سورتی پرواز برای امداد رسانی به مردم انجام داد .

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی افزود: امروز پیشرفته‌ترین تجهیزات دنیا بر روی بالگرد‌های هوانیروز نصب شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی سامانه‌های دید در شب امروز بر روی بالگرد‌های ما نصب شده که این تجهیزات منحصر به چند کشور در دنیا است که در کشور ما نیز توسط شرکت‌های دانش بنیان ساخته شده است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با وجود تحریم‌های بیش از ۴۰ و چند ساله، ناوگان هوایی کشور امروز قدرتمندترین ناوگان غرب آسیاست و در حوزه ساخت موشک ها، امروز موشک‌هایی را ساخته ایم که قلب اسرائیل را هدف قرار می‌دهد.

امیر سرتیپ قربانی گفت: موشک‌های دوربرد و نقطه زن و هوشمند ما، هر دشمنی را در هر جایی که گوشه چشمی به کشور جمهوری اسلامی ایران داشته باشند شبانه مورد هدف قرار می‌دهد و این اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: هوانیروز ما چه در جنگ و چه امروز در صلح و آرامش هستیم بهترین آموزش‌ها و نقش آفرینی را در کنار سایر نیرو‌های مسلح دارد.

او گفت: متخصصان فنی ما بیش از۷۰۰ نوع قطعه در تیراژه ۸۰۰ هزار قطعه برای نصب بر روی بالگرد‌ها ساخته اند و آماده همکاری با کشور‌های همسایه برای کمک به کشور‌های اسلامی هستیم و این مصداق بارز خواستن، توانستن و تحقق فرمایش امام راحل برای فعل درآوردن شعار ما می‌توانیم است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی همیشه قهرمان ارتش در ۲۴ ساعت از غربی‌ترین نقطه کشور به شرقی‌ترین نقطه کشور نقل مکان می‌کند که نشان از اقتدار ما دارد.

امیر قربانی اضافه کرد: امروز نیرو‌های مسلح کشور اعم از سپاه، ارتش و انتظامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارند و ید واحده‌ای هستند که در برابر هر دشمنی قد علم می‌کنند و با همکاری و همدلی لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازند و امروز ما بدون هیچ واهمه‌ای با آمریکا مقابله می‌کنیم در حالیکه یک زمانی کسی توان ایستادن در برابر آمریکا را نداشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.