حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: معلمان یکی از پایه‌های اصلی این نظام هستند و ضرورت دارد تا مسئولان امر پیگیر مطالبات بحق معلمان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت:معلمان یکی از پایه‌های اصلی این نظام هستند و اقتدار کار نظام بسته به عملکرد و فعالیت معلمان است و مسئولان این امر باید مطالبات به حق فرهنگیان را پیگیری کنند.

وی در ادامه بر فرزندآوری و افزایش جمعیت تاکید کرد و افزود: پیری جمعیت در استان باید جدی گرفته شود و مسئولان امر باید در این‌خصوص اقدامات لازم را انجام دهند تا شاهد افزایش اسیب‌های اجتماعی نباشیم.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی ادامه داد: تربیت فرزند صالح یکی از مولفه‌هایی است که امید و شور و نشاط را در کشور می‌افزاید که والدین در این‌خصوص باید دقت لازم را داشته باشند.

امام جمعه سمنان به شهادت شهید حمیدرضا الداغی اشاره کرد و گفت: غیرت ویژگی بارز این شهید است و با جوان‌مردی با منکر مقابله کرد و نامش در کشور جاودان شد.

وی همچنین ضمن اشاره به هفته کارگر گفت: باید در جهت افزایش رفاه این قشر زحمت کش قدم برداشت و امید است تا دولت انقلابی سیزدهم در جهت رفع موانع صادرات هم به نفع تولیدکنندگان قدم بردارد.

امام جمعه سمنان در پایان با اشاره به افزایش دمای هوا در استان خاطر نشان کرد: لازم است تا با افزایش دمای هوا و مشکلات کمبود آب، دستگاه‌های مربوطه در جهت مدیریت منابع اب در تابستان اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.