هدف ما اختصاص۲۰ درصد پست های مدیریتی به بانوان است

استاندار گلستان گفت: هدف ما اختصاص۲۰ درصد پست های مدیریتی به بانوان است و تا کنون از ۷ درصد در ابتدای دولت انقلابی به ۱۲ درصد رسیده ایم.

علی محمد زنگانه امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت در جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان کردکوی گفت: در انتصاب خانم فرشته ترک به عنوان یکی از نیرو‌های بومی، اقدامی ارزشمند صورت گرفت و  توانست در این مدت کوتاه معارضه برقی که یک سال در جریان بود را اجرایی کند و امیدواریم در مسیر توسعه شهرستان گام‌های موثری را بردارد.

او افزود: گلستان در جوان سازی کادر مدیریتی استانی پیشرو است و تا کنون ۱۰ سال عمر مدیریتی استان کاهش یافت.

استاندار گلستان گفت: مدیران جوان به فرمایش مقام معظم رهبری دچار غرور نشوند و از مشورت پیشکسوتان و با تجربه‌ها استفاده کنند.

 زنگانه افزود: جمهوری اسلامی ایران یکی از مدافعان اصلی حقوق بانوان است و حمایتی که در کشور انجام می‌شود قابل مقایسه با کشور‌های توسعه یافته نیست.

او توجه به همه نیرو‌های متعهد استان را اولویت در انتصابات دانست و گفت: تلاش ما عدالت در بهره گیری از منابع انسانی در همه شهرستان هاست و در این راستا کمیته انتصابات از تمرکز گرایی نسبت به مرکز استان پرهیز کند و از شایستگان شهرستان‌های استان بیشتر استفاده شود.

استاندار گلستان گفت: در حوزه شهرستان کردکوی ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال آفرین سفر ریاست جمهوری مصوب شده که فرماندار باید همچون تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ در راستای تحقق ۱۰۰ درصدی آن تلاش کند.

 زنگانه ادامه داد: در سفر رییس جمهور به استان ۳۰۰ میلیارد تومان مصوبه با عنوان شهرستان کردکوی داشته ایم که فرماندار با مطالبه گری از مدیران کل، تحقق کامل آن را پیگیری کند.

در این جلسه ۶۰ مصوبه در مسیر رشد و پیشرفت این شهرستان بررسی و پس از اظهار نظر مدیران ارشد استانی و شهرستانی تایید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.