شکست تلخ و سنگین ملوان مقابل مس رفسنجان

ملوان بندر انزلی در خانه با ۴ گل مقابل مس رفسنجان شکست خورد.

 از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس  تیم‌های ملوان بندر انزلی و مس رفسنجان در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی  به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست ۴ بر صفر ملوان به پایان رسید.
گل‌های این بازی را گادوین منشا در ثانیه ۸ و در دقیقه ۶۱، شاهین توکلی در دقیقه ۳۶ و امید لطفی در دقیقه ۸۴ به ثمر رساندند. 
شرح گل اول: در شرایطی که داور مسابقه سوت آغاز مسابقه را به صدا در آورد، مهدی ترکمان بازیکن مس بلافاصله از جناح چپ فرار کرد و پاس رو به بیرون برای گادوین منشا ارسال کرد تا این مهاجم پیش از فرا رسیدن ثانیه ۸ بازی دروازه ملوان را باز کند و سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر را به ثمر برساند.  
شرح گل دوم: ضربه بازیکنان مس رفسنجان روی ارسال کرنر به تیرک دروازه ملوان برخورد کرد تا توپ بازگشتی را شاهین توکلی در دقیقه ۳۶ به گل تبدیل کند.  
شرح گل سوم: در دقیقه ۶۱ گادوین منشا روی پاس چیپ محسن آذرباد در پشت مدافعان مس صاحب توپ شد و با عبور از یار تن به تنش توانست دروازه ملوان را برای بار سوم باز کند.  
شرح گل چهارم: اشتباه سریالی مدافعان ملوان و سماجت مهدی حسینی باعث شد که این بازیکن توپ‌ربایی کند و با ایمان صادقی دروازه بان ملوان در موقعیت تک به تک قرار بگیرد، اما او به جای شوت زدن، تصمیم گرفت در عرض پاس بدهد تا امید لطفی در دقیقه ۸۳ دروازه خالی ملوان را باز کند.  
با این شکست ملوان بندرانزلی با ۲۶ امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند. 
اما مس رفسنجان با این پیروزی پر گل خارج از خانه ۴۶ امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی رفت

برچسب ها: فوتبال ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
انزلی چی
۲۰:۲۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
هر دو گل منشا بسیار استادانه زده شد !