جانشین انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند سارقان احشام در دامغان خبر داد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی جانشین انتظامی استان سمنان گفت : در پی وقوع سرقت ۱۵ راس گوسفند از دامداری در شهرستان سرخه ، ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند و خودروی پژو ۴۰۵ سارقان را شناسایی کردند.

وی افزود : تحقیقات پلیس نشان داد متهمان چندین مرحله از شهرستان های شمالی کشور وارد استان سمنان شده و پس از سرقت به محل سکونت خود باز می گردند و در همین راستا با رصد شبانه روزی متهمان ، هنگامی که آنها ۴ راس گوساله را از یک دامداری در دامغان ربودند و به سمت شهرستان شاهرود فرار کردند ؛ تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی افزود : متهمان در یکی از شهرهای شهرستان شاهرود به محض دیدن پلیس و تیراندازی ماموران ، خودروی حامل گوساله ها را رها کردند و متواری شدند اما با اشراف اطلاعاتی ماموران ، هنگامی که قصد داشتند با یک دستگاه پراید از راه های فرعی شهرستان دامغان از استان سمنان خارج شوند در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه هر ۵ نفر آنها دستگیر شدند .

جانشین انتظامی استان سمنان با اشاره به اعتراف اعضای این باند به ۸ فقره سرقت احشام این استان گفت : با توجه به خبر داد و گفت : با توجه به سابقه دار بودن متهمان ، تحقیقات بیشتر از آنان در این زمینه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.