نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: امدادرسانی هلال احمر به کشورهای همسایه بیانگر توانمندی آن هاست.

در اولین روز از هفته هلال احمر مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در هلال احمر استان به همراه اعضای شورای معاونین به دیدار حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده معزز، ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان رفتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان در دیدار با مسئولان هلال احمر استان گفت: زحمات شما هلال احمری‌ها و مسئولیت کاری و تکلیف الهی خدمت به مردم که بر عهده دارید اگر با میل و رغبت انجام شود ثواب آن چندین برابر خواهد شد و این بدان معنا است که میان مسئولیت شغلی با عمل صالح فرق وجود دارد، کسانی که به مردم خدمت می‌کنند در نزد خداوند محبوب‌تر هستند و عمل صالح یکی از راه‌های حتمی ورود به بهشت است.

آیت الله نورمفیدی افزود: کار شما مصداق فرمایش امام حسین علیه السلام است که همانا حوایج مردم از نعمت‌های خداوند بر شماست، هلال احمری‌ها همچون سربازان پا به رکاب و آماده به خدمت هستند و کاری کنید که عمل شما تبدیل به عمل صالح شود و از خداوند حقوق دریافت کنید.

امام جمعه گرگان گفت: اینکه هلال احمر صدای فریاد کمک کشور‌های دیگر همچون ترکیه و سوریه را می‌شنود نشانه آماده به کار و آماده به خدمت بودن آن‌ها است.

برچسب ها: هلال احمر ، کمک رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.