توقیف بیش از ۳۶۰ دستگاه خودرو در محور‌های جنوب کرمان

رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان گفت: بیش از ۳۶۰ دستگاه خودرو از ابتدای اردیبهشت امسال به صورت ساعتی و روزانه توقیف شده اند.

سرهنگ امیر معین الدینی رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان بیان داشت: با توجه به اینکه تخلفات حادثه ساز زمینه وقوع اکثر حوادث ترافیکی هستند، خودرو‌هایی که دارای اینگونه تخلفات باشند تا ۷۲ ساعت توقیف و روانه پارکینگ شده و از تردد آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

او افزود: در این زمینه با توجه به وجود برخی مناطق گردشگری در جنوب استان و افزایش تردد خودرو‌ها در این نقاط می‌طلبد رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از ارتکاب تخلفات حادثه ساز و حرکات مخاطره آمیز پرهیز کنند.

سرهنگ معین الدینی با اشاره به اینکه ارتکاب هرگونه تخلف رانندگی سلامت سایر رانندگان را به مخاطره می‌اندازد، تصریح کرد: پلیس بدون هیچ گونه اغماضی با هر نوع تخلف رانندگی برخورد می‌کند و علاوه بر اعمال جریمه مشخص شده در قانون، نمره منفی نیز در سوابق رانندگی اینگونه افراد ثبت می‌شود.

رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان بیان کرد: ماموران پلیس راه در تمام ساعات شبانه روز با گشت‌های محسوس و نامحسوس به منظور ایجاد امنیت ترافیکی و روان سازی ترافیک در خدمت شهروندان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار