برگزاری رزمایش جهادگران در شاهرود/ بیش از ۲۲۰ گروه جهادی به میدان می‌آیند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: بیش از ۲۲۰ گروه جهادی در هشت عرصه خدمت‌رسانی، فرهنگی، خدمت مؤمنانه، علمی، کارآفرینی و اشتغال و رسانه در قالب رزمایش «جهادگران» ارائه خدمت می‌دهند.

سرهنگ سیدحسین میرکریمی، جانشین سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به تشکیل بسیج سازندگی در سال ۱۳۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری در راستای کمک به محرومان جامعه اظهار کرد: سه قرارگاه محوری در زیرمجموعه بسیج سازندگی فعال است که قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی به نام شهید سلیمانی اولین قرارگاه است و اجرای پروژه‌های اجرایی و عام‌المنفعه با بیش از ۲۲۰ گروه جهادی در ۱۲ کارگروه جهادی از جمله رسانه، اشتغال، علمی و آموزشی، بهداشتی و... را بر عهده دارد.

میرکریمی با اشاره به مرمت و بازسازی و ساخت ۱۳۴ واحد مسکونی در سال ۱۴۰۱ گفت: دومین قرارگاه محوری، اقتصاد مقاومتی به نام شهید فخری‌زاده است که در تسهیل‌گری، آموزش و رفع موانع تولید کار می‌کند و ۱۲۱ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی خانگی تاکنون تشکیل شده است.

وی به ۶ کارگروه تخصصی ویژه در این قرارگاه در عرصه‌های بازار و برنامه و بودجه و کشاورزی و صنعت و معدن و... اشاره کرد و افزود: کمک به مجموعه دولت در راستای اجرای فرامین رهبری در اقتصاد مقاومتی از کارکرد‌های این قرارگاه بوده که تاکنون بالغ بر ۶ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ را به واحد‌های کوچک کمک کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.