رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، از کشف ۳۳ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر تریاک با همکاری اطلاعاتی– عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های کرمانشاه و البرز خبر داد.

سمین فلاحی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مطلع شدند فردی با هویت معلوم که ساکن یکی از محلات شمالی شهر کرمانشاه است، به‌صورت عمده و گسترده در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه افزود: در این راستا با هماهنگی مقام قضایی منزل مسکونی متهم در عملیاتی ضربتی مورد بازرسی قرار گرفت و در نتیجه مقدار ۳۳ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر تریاک کشف شد و در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

کالای قاچاق در باربری کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت: در بازرسی از یک واحد باربری مقادیری کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

 جلیل سلطانی اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مردم پایه مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک واحد باربری در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران اداره مبارزه با قاچاق این پلیس، باربری مذکور را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه مقادیری کالای قاچاق شامل لوازم یدکی خودرو‌های سنگین، جوهر چاپ و چسب فاقد مدارک گمرکی و قانونی به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در رابطه با کشفیات مذکور ۳ پرونده قضایی تشکیل شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.