رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد از افزایش ۴ برابری اعتبارات ویژه بانوان مشهدی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای اولین بار در کشور، برش بودجه بانوان در دوره ششم مدیریت شهری تعریف شد و از ٨٠ میلیارد تومان در سال ١۴٠١ به ۳۴۰میلیارد تومان در سال ١۴٠٢ افزایش یافته است.
 
فاطمه سلیمی در تشریح اهم اقدامات کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای ششم اظهار کرد: برای اولین بار در کشور، برش بودجه بانوان در دوره ششم مدیریت شهری تعریف شد و از ٨٠ میلیارد تومان در سال ١۴٠١ به ۳۴۰میلیارد تومان در سال ١۴٠٢ افزایش یافته است.

وی افزود: در حوزه زیرساخت، سایت بانوان کوهسنگی در چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و سایت بانوان در بوستان بسیج حدود ٢٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، در بوستان طرق و بوستان ریحانه هم به همین شکل در حال تکمیل و بخش‌هایی نیز در حال بروزرسانی است.

سلیمی اضافه کرد: موضوع دیگر در جهت توسعه دوچرخه سواری بانوان در پارک‌های بانوان است و در همین راستا طرح رایگان شدن دوچرخه سواری بانوان در پارک‌ها مصوب شد.
 
رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهدادامه داد: تعداد دوچرخه‌های اشتراکی بانوان افزایش پیدا کرد و در بودجه سال ١۴٠٢، ٢١ میلیارد تومان دیگر به دوچرخه‌های بانوان اختصاص پیدا کرد. 

سلیمی اضافه کرد: طرح‌های خانواده محور مانند طرح‌های «با هم»، طرح «صدای پای زندگی» و طرح‌های بسیاری توسط مدیریت شهری برای خانواده‌های مشهدی تدارک دیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.