مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز از حضور سه کارشناس استان در سومین جشنواره الگوی برتر مشاوره شغلی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد.

بهزاد غفاری گفت: نیازافراد به راهنمایی و مشورت با دیگران در تصمیم گیری وانتخاب راه حلهای مناسب در زندگی اجتناب ناپذیر است و عمدتا عدم موفقیت وشکست در تصمیم گیری ها، ناشی از عدم داشتن اطلاعات کافی در زمینه موضوع و انجام انتخابهای نادرست است، بنابراین انجام مشاوره در زمینه های مختلف از جمله مشاوره شغلی وآموزشی حائز اهمیت فراوان می باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز افزود: ارائه مشاوره آموزشی در مراکز آموزشی، ضمن هموارتر نمودن مسیر انتخاب حرفه آموزشی توسط مهارت جویان، تاثیر مستقیمی بر آینده شغلی جویندگان کارخواهد داشت .بنابراین لزوم ارائه مشاوره به کارآموزان در بدو ورود به مرکز، ضرورت نیاز به یک مشاور در هر مرکز آموزشی را دوچندان می کند.

غفاری گفت: در این جشنواره پس از بررسی عملکرد مشاوران در طول یک سال، آزمون‌های کتبی و عملی اخذ می‌گردد و نهایتاً نفرات برتر استان مشخص و به مرحله کشوری راه می‌یابند که در استان البرز از بین ۷ کارشناس مشاوره، آقایان «رضا قلیچ خانی» از کرج، «اکبر مهدیه» از ساوجبلاغ و «مهدی آزادفلاح» از نظرآباد موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز اظهار داشت: در راستای بررسی خدمات انجام شده از سوی کارشناسان مشاوره مراکز آموزش فنی و حرفه ای البرز آزمون عملی سومین جشنواره الگوی برتر مشاوره شغلی مراکز آموزش فنی و حرفه ای جهت انتخاب نفرات برگزیده ملی از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تا ۳۱ خردادماه سالجاری برگزار و در نهایت اسامی نفرات برگزیده ملی در مرداد ماه (هفته ملی مهارت) اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.