دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند.

بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه در پی وصول گزارش‌های مکرر مردمی مبنی بر فعالیت یک مجموعه که مبادرت به انتشار تصاویر و لینک‌های مبتذل می‌کرد، در سال ۹۹ پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب شهر اراک تشکیل و افرادی در این رابطه شناسایی و به مراجع قضایی در تهران، اسلامشهر و رشت احضار می‌شوند.

با حضور این افراد در مرجع قضایی و انجام تحقیقات گسترده در مورد نوع فعالیت آن‌ها، مشخص می‌شود یکی از افراد احضار شده ارتباط کاملا ساختاری و هدفمندی با شبکه‌ای از افراد توهین‌کننده به مقدسات در فضای افکار عمومی و فضای مجازی دارد.

دستگیری یوسف مهرداد در اردبیل

در پی تحقیقات صورت گرفته، از فرد مورد اشاره و تجزیه و تحلیل داده‌های تجهیزات توقیف شده از یکی از متهمان، شخصی به نام یوسف مهرداد در شهرستان اردبیل شناسایی شده و مشخص می‌شود یوسف مهرداد مدیر و ایجادکننده یک گروه مجازی بسیار معروف در زمینه فعالیت‌های اسلام‌ستیزی و توهین‌های بیشرمانه به مقدسات دینی و اسلامی است.

یوسف مهرداد در گروهی که با هدف اسلام‌ستیزی، توهین به مقدسات و توهین به شخصیت پیامبر و ائمه اطهار ایجاد کرده بوده با دو شناسه متفاوت فعالیت می‌کرد که یکی از این حساب‌های کاربری با شماره موبایل ایران ایجاد شده بود و دیگری با شماره مجازی کشور فرانسه فعالیت می‌کرده است.

پس از شناسایی و بازداشت یوسف مهرداد، در تحقیقات فنی صورت گرفته از وی و امارات و اسناد بدست آمده از لوازم توقیف شده از او و همچنین اقاریر صریح متهم نزد مقام قضایی مشخص می‌شود نامبرده فعالیت گسترده‌ای دائر بر ترویج خداناباوری و توهین به مقدسات دینی و اسلامی داشته است.

یوسف مهرداد؛ ادمین و گرداننده اصلی ۱۵ گروه و کانال

در تحقیقات تکمیلی مشخص می‌شود، متهم یوسف مهرداد در گروه‌ها و کانال‌های متعدد با عناوین مختلف، اما اهداف یکسان در ترویج خداناباوری و توهین به مقدسات دینی فعالیت همه‌گیری داشته است.

در بررسی‌های فنی و دقیق صورت گرفته و آنچه در اکانت متهم مشخص شده است یوسف مهرداد حداقل در ۱۵ گروه و کانال ضد دین، ادمین و گرداننده اصلی بوده و به صورت گسترده در زمینه اسلام‌ستیزی، ترویج خداناباوری و توهین به مقدسات فعالیت می‌کرده است.

بازداشت فاضلی زارع

در ادامه تحقیق از گروه‌ها و کانال‌ها متعلق به یوسف مهرداد، مشخص می‌شود که او در اداره این گروه‌ها و کانال‌های اسلام‌ستیز و هتاک به مقدسات با فرد دیگری به نام صدرالله فاضلی زارع همکاری گسترده و تنگاتنگی داشته است.

با بازداشت فاضلی زارع و آغاز تحقیقات از وی مشخص می‌گردد یک اکانت معروف که سابقه گسترده‌ای در توهین به مقدسات و ترویج خداناباوری داشته روی گوشی همراه او فعال است و متهم پس از مواجه شدن با حقایق آشکار روی تلفن همراه خود تعلق اکانت موصوف به خود را می‌پذیرد.

انجام تحقیقات بیشتر از فاضلی زارع نشان می‌دهد که او نیز با یک شماره مجازی متعلق به فرانسه اقدام به ایجاد یک حساب کاربری کرده و فعالیت ضد دینی خود را آغاز کرده است.

مدیریت ۲۰ گروه و کانال هتاک به مقدسات و خداناباوری توسط فاضلی زارع

زارع نیز در مانند یوسف مهرداد اقدام به ایجاد حساب کاربری دیگری کرده بوده که با آن حساب کاربری نیز فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه ترویج اسلام‌ستیزی و تبلیغ علیه دین اسلام و توهین به مقدسات و ائمه اطهار داشته است.

بررسی وسایل دیجیتال توقیفی از فاضلی زارع نیز حکایت از آن دارد که نامبرده در ایجاد و مدیریت چندین گروه و کانال دست داشته و اعضای گروه را هدایت می‌کرده است.

در تحقیقات به عمل آمده از فاضلی و بررسی وسایل الکترونیک وی اکانت معروف ترویج خداناباوری و هتاکی به ارزش‌‎های دینی، روی گوشی وی شناسایی می‌شود.

فاضلی زارع نیز همانند متهم دیگر مدیریت ۲۰ گروه و کانال ضد دین و هتاک را برعهده داشته و در آن‌ها فعالیت می‌کرده است.

اقرار صریح فاضلی زارع در دادگاه: قبول دارم توهین کردم

متهم فاضلی زارع در اقاریر صریح خود در دادگاه در پاسخ به این سوال که آیا به پیامبر اکرم (ص) توهین کرده‌اید یا خیر؟ صراحتا می‌گوید بله قبول دارم توهین کردم.

فعالیت‌های افراد مورد اشاره به حدی گسترده و آشکار بوده است که حتی خود آن‌ها اذعان می‌دارند که «شنیده بودیم برخی از علما حکم ارتداد صاحب اکانت‌هایی که ما با آن‌ها فعالیت می‌کردیم را داده‌اند».

تحقیقات گسترده فنی و قضایی در پرونده

تعلق اکانت‌ها به متهمان در دو مرجع قضایی، یعنی مرجع قضائی محل زندگی آنان و سپس دادسرای اراک اثبات می‌شود و مراجع تخصصی مانند پلیس فتا و نهاد‌های امنیتی نیز در گزارش‌های جداگانه انتصاب اکانت‌ها به افراد موصوف را به لحاظ فنی تایید می‌کنند.

با وجود تحقیقات گسترده صورت گرفته از متهمان در شعب بازپرسی شهرستان‌های محل دستگیری و تفهیم اتهام به آن‌ها افراد مجددا با حضور در مرجع قضایی شهرستان اراک مورد تحقیق قرار گرفته و به فعالیت‌های دین ستیز و هتاکانه علیه مقدسات نیز اقرار می‌کنند.

هنگامی که متهمان در جلسه دادگاه با مستندات استخراج شده از فعالیت‌های گسترده‌شان در گروه‌ها و کانال‌ها مواجه شده و مورد سوال قرار می‌گیرند ضمن اقرار به فعالیت‌های خود، نوع ارتباط با دیگر افراد را نیز به تفصیل شرح می‌دهند.

متهم فاضلی زارع در جلسه مورخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ به تعلق یکی از اکانت‌های ضد دین معروف به خود اذعان می‌نماید و در اظهارات خود می‌گوید: «مطالبی که در این جلسه نشان داده شد را من در گروه‌ها و کانال‌ها فرستادم».

قابل ذکر است توهین‌ها و مطالب درج شده در کانال‌ها و گروه‌های متهمان به جهت قبح شدید و رکیک بودن آن‌ها امکان درج در هیچ نوشته‌ای را نداشته تا جایی که در دادنامه منتشر شده از سوی دادگاه بدوی و هم دادنامه منتشر شده از سوی دیوان عالی کشور در این خصوص عنوان می‌شود «به جهت قبح شدید مطالب از درج آن‌ها در دادنامه خودداری می‌گردد».

در رای دیوان عالی کشور در این پرونده آمده است، پیام‌های موجود در حساب‌های متهمان با دقت مورد بررسی قرار گرفته که در آن‌ها به صراحت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام (ص)، امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع)، حضرت فاطمه (س)، امام حسن (ع)، امام حسین (ع) و به طور کلی به ائمه معصومین سلام الله علی‌ها اجمعین دشنام داده شده است.

هر دو متهم به افعال خود توجه کامل داشته‌اند

نوع فعل هر دو متهم و متن پیام‌های بارگذاری شده که در دفعات متعدد به وقوع پیوسته است دلالت بر قصد و اراده آن‌ها و توجه کامل به افعال خود داشته که حتی یکی از متهمین (یوسف مهرداد) پیش از دستگیری و زمانی که متوجه لو رفتن خود می‌شود با آگاهی کامل نسبت به حذف اکانت خود اقدام نموده که همین امر نیز موید اراده کامل متهم در نوع فعالیت خود بوده است.

قرآن سوزی یوسف مهرداد

همچنین در گوشی متهم یوسف مهرداد فیلم مستندی کشف شده که دلالت بر قرآن‌سوزی دارد و در اکانت وی نیز بازنشر عمومی داده شده است.

بررسی این کلیپ‌ها نیز دلالت بر انتساب این اقدام موهن به نامبرده دارد.

تشکیل پرونده شخصیت برای یوسف مهرداد

در مورد برخی ادعا‌های صورت گرفته مبنی بر اینکه متهم در زمان وقوع جرم مسلوب الاختیار بوده است، دادگاه، پرونده شخصیت تشکیل داده و با اعزام متهم نزد مرجع پزشکی قانونی خواستار اظهار نظر کارشناسی در مورد وی شده است.

پزشکی قانونی با تشکیل پرونده شخصیت برای متهم یوسف مهرداد سلامت روحی و روانی وی را تایید کرده است.

چرا متهمان در اراک محاکمه شدند؟

در مورد برخی اظهارات صورت گرفته مبنی بر اینکه چرا متهمان با وجود دستگیری در یاسوج و اردبیل به دستگاه قضایی استان مرکزی تحویل داده و در آنجا محاکمه شده‌اند، دادگاه با استناد به رای وحدت رویه ۷۲۰ مورخ ۱، ۱۲، ۹۱ عنوان کرده که محل رویت، سالب به رسیدگی است و از آنجا که اقدامات مجرمانه هم از خط داخلی و هم از خط مجازی کشور فرانسه صورت گرفته است و نتیجه در محل‌های مختلف محقق شده که نیابت‌های متعدد ارسالی به مراجع قضایی ذیربط موید مطلب است، لذا محل شروع کننده، به تحقیق و رسیدگی صالح است و ذیل ماده ۳۱۰ مصوب قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال ۱۳۹۲ برهمین امر دلالت دارد و همچنین نظریه مشورتی به شماره ۷.۹۳.۲۵۷۴ مورخ ۲۲، ۱۰، ۹۳ هم موید همین مطلب است.

انتصاب وکلای تعیینی از سوی متهمان

بر اساس این گزارش هر دو متهم در جریان رسیدگی به پرونده خود دارای وکیل تعیینی بوده و وکلای هر دو متهم در جریان کامل پرونده قرار داشته و از موکلین خود دفاع کرده‌اند.

پس از صدور رای دادگاه بدوی، وکلای تعیینی متهمان درخواست فرجام خواهی خود از رای دادگاه استان مرکزی را اعلام می‌دارند و نسبت به مجازات اعدام معترض می‌شوند.

دیوان عالی کشور با عنایت به محتویات پرونده، گزارش پلیس فتای استان مرکزی، اظهارات متهمین در مراحل مختلف تحقیقات مقدماتی و دفاعیات بلاوجه متهمان و مبانی استدلالی و مواد استنادی دادنامه و نظر به اینکه فرجام خواهان در لوایح تقدیمی خود دلیل یا دلایلی که موثر در نقض رای گردد ارائه ننموده‌اند، فرجام‌خواهی ایشان را غیر مدلل و غیر وارد تشخیص و مردود اعلام کرده و به استناد شق الف ماده ۴۶۹ قانون آیین دادرسی کیفری رای دادگاه استان مرکزی را تایید و ابرام می‌نماید.

براساس رای صادره، صدرالله فاضلی زارعی، به اتهام سب‌النبی، ارتداد فطری، قذف مادر پیامبر اکرم (ص)، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن، توهین به مقدسات و انتشار تصاویر خصوصی دیگران بدون رضایت و یوسف مهرداد به اتهام سب النبی و توهین به مقدسات دینی و اسلامی به اعدام محکوم شدند.

نهایتا صبح امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ این دو متهم به دار مجازات آویخته شدند.

برچسب ها: هتاک ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
قیمت خودرو را خواهشاً بررسی کنید که در کمتر از یک سال ۴ برابر شده است. طرح واردات خودرو کارکرده به کجا رسید؟ اینم مثل بقیه فقط اسم بود. خواهشاً در این زمینه از رئیس جمهور و رییس مجلس سوال و بازخواست شود. رئیس جمهور و سران قوا باید پاسخگو مردم باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۶ تير ۱۴۰۲
آلمان ربطی به ایران ندارد
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی
۲۳:۱۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اختلاس گر ها رو هم همینجوری اعدام میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۶ تير ۱۴۰۲
آره تا چشات دراد ای پمادلازم بعدش اختلاس تو ایران طبق اسناد متقن خیلی کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
قوه ی قضائیه دمتون گرم همیشه مقتدر باشین ولی چرا سلبریتی بی حجاب می‌بینید دست و پاتون می لرزه ؟؟؟؟؟ اگه بی حجابی جرم نیس بگین ما هم بدونیم بالاخره . آخه جریمه ی مالی هم شد کار؟ ۱.۵ میلیون تومن خرج رنگ موی اونها هم نیست به ریش ما می‌خندن با این جریمه کردنتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۶ تير ۱۴۰۲
حرف الکی نزن بعدش قضیه مجازات ها فرق داره و از بی‌حجابی نمی‌ترسند و حرف الکی هم نزن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۲۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینو هم اضافه کنم که خود من هم گمراه بودم تا خداوند بوسیله پیامبر و اهل بیتش من رو هدایت کرد
حالا اگر اون موقع کسی منو به جرم کافر بودن می‌کشت آیا من می‌توانستم هدایت شوم؟
جرم گمراهی مرگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۶ تير ۱۴۰۲
جرم گمراهی مرگ نیست ولی جرم ارتداد و هدایت مردم به گمراهی مرگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
با تشکر از بخشداری روستای زمان آباد سفلا ایشان امسال خدامات زیادی به این دهستان اراع کردن ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
روحشون شاد، راهشون ادامه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۶ تير ۱۴۰۲
اون دنیا میبینی وقتی که تو آتش هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
دمت گرم قوه قضاییه موفق باشید و ان شاالله زمین رو از لوث بقیه مفسدان چه اخلاقی چه اقتصادی و..پاک کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
لعنت بردشمنان اسلام وقرآن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۰۷:۲۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
بار پرودگارا فدایت بشوم. خدایا من دوستت دارم. بارپرودگارا پدرم را هم بیامرز . او هم خیلی دوستت داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
گرانی بیداد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۶ تير ۱۴۰۲
اثر سوزشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
با سلبریتی های وطن فروش مثل امثال باران کوثری هم برخورد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا روشکر اعدام شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر از حکم اعدام برای امنیت اجتماعی و اقتصادی مردم استفاده میکردید نظام محبوبی میماندید ولی حیف از اعدام فقط برای امنیت خود و فرزندان غرب نشینتات استفاده میکنید ،،،،،بهفکر سرفرازی ایران باشید که عزت و شرفتام در گرو همین امر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۶ تير ۱۴۰۲
پس چرا باقری درمنی اعدام شد؟ یا جنابعالی ابله هستی و یا سوختی و ترسیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
تحریم استاندار مرکزی و امام جمعه اراک و رییس دادگستري و قضات دادگاه انقلاب اراک ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
دم قوه قضاییه و نیروهای امنیتی هزاران بار گرم
این بی شرفها به هیچی اعتقاد ندارن به هیچی
یعنی اندازه حیوانات هم نیستن که ی قانون و مرزی برای رفتارهاشون و کاراشون دارن
باید به اشد مجازات که همون اعدام هست مجازات بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدایا شکرت الحمدالله رب العالمین که اعدام شدند.کاش بدنهاشون هم بعد از اعدام میسوزوندن و خاکسترشو میریختن داخل کاسه توالت و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
لعنت خدا بر هتاکان. کمترین حقشون اعدام بود.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۷:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خیلی زودتر می بایستی در ملا عام به دار آویخته میشد تا خون نجس به زمین نریزد.
Iran (Islamic Republic of)
امیز
۱۷:۳۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
احسنت به شما
انشاالله بزودی سربازان گمنام امام زمان امید دانا رو هم دستگیر کنن به امید آن روز که اعدام این فرد نحس رو هم شاهد باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۶ تير ۱۴۰۲
سلام ان شاءالله اصله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
عالی شد برن به جهنم // طرف تنهایی 15 تا کانال پیج داشته بعد میگن مردم از دین زده شدن نخیر مردم زده نشدن پیجای فیک زیاد شدن
Canada
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
لعنت الله علیهم دائما و ابدا
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی مسلمان
۱۷:۲۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
با سلام و درود
باعث بسی مسرت و شادی است که پس از مدت ها شاهد رای به جا و شایسته ای از سوی قوه قضاییه در بر خورد با مجرمان و هتاکان به دین مقدی اسلام می باشیم.
خدا قوت تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
تشکر از قوه قضائیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
به درک واصل شدند
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۱۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
انشاالله با توجه به اجرای حکم الهی در خصوص این افراد درس عبرتی برای دیگران شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام ان شاءالله اصله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینهافریب خوردگان دنیا و عمله های شیطان بودن ، اعدام کمترین حد مجازاتشان د ردنیا بود ، اصل مجازاتشان ا زشب اول قبرشون شروع میشه ، خدا آخر و عاقبت همه رو ختم به خیرکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگراختلاسگران ومسئولان نا کارآمدبه این سرعت اعدام می شدند تا حالا تمام مشکلات رفع شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
اولا که اونایی که جرمشان در حد اعدام بود اعدام شدن دوما تا وقتی که شما ابلهان قاطی کن مسائل هستید هیچ مشکلی حل نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
ممنون از قوه قضاییه شر اشرار شیطان صفت و کم کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
همین برخورد را باید با مروجین عمدی بی‌حجابی داشت چون آنها هم هنجار شکني می‌کنند و به اعتقادات مردم توهین می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
این ها که اینجور جسارت به قرآن کردن باید سوزانده می شدند .و حالا جسد نحس و نجس شان رابسوزانید و در قبرستان مسلمین دفن نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوب شد اعدام شدند
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۴:۴۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
سوزاندن قرآن و اهانت به پیامبر رحمت ،دلالت بر خبث ولادت آن دو خبیث داشته.
زمین از خباثت و نجاست وجودشان پاک شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا از حق خودش میگذره ولی بنده هاش نه . گرفتن حق بنده ها تو اولویته دادگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
ولی ما اخرم نفهمیدیم خاوری کی فراری داد
Iran (Islamic Republic of)
هاجر
۱۷:۲۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
میگن دختر خاوری تو کانادا هنوز حجاب داره. نمیدونم این باحجابی بخاطر لقمه حلال هست یا فقط دختران ایرانی که حجاب بر میدارند بخاطر لقمه حرام هست؟ تکلیف حجاب و لقمه حرام و حلال را مشخص کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
اولا که اصالت حجاب فاطمی قضیه لقمه حلال هست دوما عوامل خاوری بازداشت شدن و محاکمه و محکوم شدن سوما هیچکس نگفته که دختر خاوری در کانادا هنوز حجاب داره پس حرف الکی نزن و حجاب رو تخریب نکن ای منافق چهارما قضیه خاوری هیج ربطی به این خبر اعدام دو نفر از هتاکان نداشت و این نوع نوشتنتان اثر سوختگیه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۰۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
حرومزده های ملعون... جهنم خوش بگذره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
زنده باد به این اقتدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
این اقدام مترقیانه قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران بایستی به اطلاع کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان برسد تا ضمن اینکه در آن کشورها هم این اقدامات قانونی رایج شود ، در آینده کسی جرأت اهانت به مقدسات اسلامی را به خود راه ندهد !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
کسی که علنا با خدا و قرآن جنگ کنه باید اعدام شه
متاسفانه همین نفرات ریاکارن.
دختران ضداسلام با حجاب مخالفن ولی عاشق مهریه و نفقه اسلامی هستن
پسران ضداسلام هم مخالف خمس و زکات و جهاد و روزه هستن ولی عاشق صیغه هستن
این عین رذالت و ریاکاری و پستی و وقاحته
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۳:۲۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
دم قوه قضاییه گرم ، توهین و بی احترامی نمیکردن تا مجازات نشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
به نام خداوند بخشنده مهربان

درود بر رسول مهربانیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
در همه حوزه ها مثل اینجا با اقتدار عمل کنید مردم پشتیبان شما هستند .
در برخورد با مفاسد اقتصادی، بی حجابی ، سرقت ، بی عدالتی ، کم کاری مسئولین و همه موارد که به دین ، نظام ، مملکت و مردم خدشه وارد میکند محکم و با اراده برخورد کنید مخصوصا مفاسد اقتصادی که بیشتر مردم در این حوزه شاکی هستند ورود کنید و با مسببان آن برخورد کنید .
خداوند هم کمکتان میکند تا موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۶ تير ۱۴۰۲
اولا در همه ابعاد خوب عمل کردن دوما خود مردم هم بهتره دزدی نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
به جهنم رفتند کافران بی همه چیز فاسد ملعون)
خدا خیرشان بده که با اعدام اون دو ملعون ما رو خوشحال کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اونهایی که منفی دادن...!
از این کشور برن.
مثل دیگرکشورها که مخالفین خود را از کشور اخراج می‌کند.
و...
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی
۲۳:۱۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
باشه منتظر تو یکی بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
نظر ایشون کاملا درسته
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۵۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
یک خدا قوت و دست مریزاد خدمت عوامل دست اندر کار.
الحمدالله که این دو شیطان به سزای عمل خود رسیدند.
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۱۲:۵۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
متاسفانه عده ای هنجارشکن
به نظرات دوستان که براساس حق وعدالت است و باید چنین افرادی درسریعترین زمان ممکن به سزای اعمالشون برسن
نمره منفی میدن
خجالت آوره و منتظر عقوبت شان باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
بابک زنجانی کی اعدام میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
مگر در زندان نیست ‌‌؟ حبس ابد براش خورده فکر کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
هر وقت همه بدهی هاش صاف شد!اموال بسیاری در خارج کشور به نام این شیاده که باید تکلیفشون روشن بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
ایشون به اعدام محکوم شده که البته اگر برای برگشت پولهاش همکاری کند بهش تخفیف میدن
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۱۲:۳۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
به درک واصل شدند. ممنون از دستگاه قضا. اما تکلیف اونایی که قرآن میسوزوندن و فیلمشو برای اینا ارسال میکردن چیه؟ اونا هم باید مجازات بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
حقشان بود دم قوه ی فضایی گرم مرگ بر مخالفین اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
تشکر از قوه قضاییه .فقط کاش روند رسیدگی اینقدر طولانی نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
مسلمان ها همیشه در تاریخ در انحرافند خدا وکیل نمیخواد که پیامبر خودش مردم به راه راست هدایت میکنه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
چون آخرالزمان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۶ تير ۱۴۰۲
اولا مسلمانان منحرف نیستن هرچند که اسلام رو زمین مونده دوما خدا بندگان رو فرستاده برای مجازات مرتدان و مفسدان سوما پیامبر فقط با لیاقت ها رو میتونه به راه راست هدایت کنه چون انسان دارای اختیار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
دستگاه قضایی بایستی باقدرت وسریع مجازات مجرمین را اقدام کند.جمشید شارمهد چراهنوز اعدام نشده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
چون اعدام مراحل قانونی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
لعنت خدا بر هتاکان به اسلام و قرآن
درود خدا بر محمد مصطفی صل الله علیه و آله وسلم و لعنت دائمی خدا بر دشمنان ائمه اطهار علیهم السلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
حکم اعدام براشون کمه...
باید به دست مردم سنگسار میشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
سنگسار برای گناهان جنسی هست که تو ایران حذف شده چون طبق دین میشه به جای سنگسار ، اعدام کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
توهین کنندگان به رسول گرامی اسلام و اهلبیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین بدترین انسانها حتی بدترین موجودات روی زمین هستند که قطعاً زمین و زمان بر آنها لعنت می فرستد و هرگز رحمت الهی شامل حال آنها نخواهد شد . لعنت الله علیهما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
فاصله گرفتن از دین مساوی ست با احتکار و اختلاس وقتل و... حال دشمنی با دین چه فجایعی در پی خواهد داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
انشالله بزودی برای همه اونهایی که این چند وقته به مقدسات توهین کردند این احکام اجرا بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۶ تير ۱۴۰۲
سلام ان شاءالله اصله
Germany
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
لطفا یکی دو نفر اختلاسگر را اعدام کنید تا هم خدا و هم انسان راضی شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خب طرف تا اختلاس نکرده چطور اعدامش کنیم؟ بعد هم مجازات دزدی قطع دستان هستش طبق آیه قرآن
یک خاوری بود که اون فرار کرد به کانادا دیر فهمیدیم
مه آفرین هم اعدام شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۶ تير ۱۴۰۲
البته قطع دست ۱۷ شرط داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
بسیار عالی دست تون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
بسیار عالی دست تون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۵۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خداقوت به قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
دمتون گرم خوب کردین خدا خیرتون بده نباید عادی سازی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
الله اکبر الله اکبر

اللهم صل علی محمد وال محمد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۴۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا لعنتشون کنه؛ خوب شد که به درک واصل شدن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
شما در حال رقابت با داعش هستید. حتی خود پیامبر هم به توهین کنندگانش کاری نداشت ولی شما وحشی ها درکی از انسانیت نبردید. امید دانا که هزاران برابر توهینهای بدتری کرده ولی چون از لحاظ سیاسی طرف شماست حتی ازش انتقاد هم نمیکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
یکم فقه بخون و از کارشناس دینی سوال بپرس بعد این چیزا رو بگو
احکام این دو درست اجرا شده و هر کسی هم مخالفت کنه در آخرت به عذاب این ها دچار میشه یعنی جهنم خلد توبه کن هر چه سریعتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرند نگو. حکم کسی که به پیامبر اکرم و اهل بیت دشنام بده، ارتداد و اعدامه و این دو جرثومه‌ی فساد و تباهی رو زودتر باید اعدام می‌کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگه راضی میشی امید دانا رو هم به سزای اعمالش میرسونیم آسیا به نوبت هنوز خیلی ها موندن شاهزاده، پولی نژاد، ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۶ تير ۱۴۰۲
اتفاقا پیامبر با مرتدان کارها داشت و حکم ارتداد هم صادر می‌کرد چون مرتدان حرامی بودن
France
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
زمین گرده میچرخه بالاخره هرکی هرکاری کنه نتیجه شو میبینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
همه ابتکارات شیطانی از ابتکارهای تامین مالی و بانکی فاسدان و اغتشاش گران شروع می شود . ثروت های بادآورده آقازاده ها را کنترل کنید حقوق های نجومی و پاداش های آنچنانی نفتی و بانکی را کنترل کنید ، مردم عادی فریب این فاسدان و پولداران مرفع را نمی خورند و جانشان را سر لج بازی با ظاهر دین این مدیران فاسد از دست نمی دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۶ تير ۱۴۰۲
قبلا کنترل شده و الان هم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
تشکر فراوان از قوه قضاییه... ان شا الله ب زودی هنجارشکن ها در زمینه حجاب و عفاف ب مجازات سنگین محاکمه بشن و هر چ سریع تر بساط این دسته افراد از جامعه جمع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
ممنون از قوه قضاییه که به درک واصل شون کردن
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۰:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
واقعا اسلام دین رحمت است . منطقی ترین دین دنیا . کاملا بر اساس عقل و منطق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
دین فقط یک دین وجود داره اونم اسلامه مابقی شریعت بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۶ تير ۱۴۰۲
اتفاقا دین‌های زیادی وجود داره که همه مکمل یک دیگر هستند و کامل ترین دین هم اسلام هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
تربیت جامعه اقتصاد همه رو داره بی دین می‌کنه بعضی ها هم که دچار مشکل روانی میشن اینطور حرکت هارو انجام میدن به نظر من از قرآن آتش زدن آنها بدتر کشتن آنها بوده انسان کسیه که عالم جلوش سجده کرده و همین انسان دچار مشکلات روحی ناخواسته میشه ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
همین بی رحمی ها باعث اومدن زلزله و بلایای دیگه شده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
بنده شیطان از هیچ کاری دریغ نمیکنه
اینا خیلی خطرناکن زنده بمونن به هیچکس رحم نمیکنن پس حرف الکی نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
همین دونفر مایه‌دار هم بودن از فقر نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
آیا هیچ کس به این فکر نکرده که این گونه از اهانت ها از بی قانونی های انجام شده در کشور شروع شده باشد
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۵۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا عذابشان را زیاد کند
وقتی این کافران را وارد جهنم می کنند فرشته ها به کافر می گویند
هذه جهنم التی کنتم توعدون سوره یس ایه 63 این همان جهنمی است که به شما کافران وعده داده شده
هذه النار کنتم بها تکذبون سوره طور ایه 14 این همان اتشی است که در دنیا آن را تکذیب می کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
مثل اینکه تو جهنم بودی شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
داره آیات و روایات رو میگه ولی تو قطعا میری جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۶ تير ۱۴۰۲
شاید هم آدم شد و نرفت جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
به جهنم واصل شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
البته اینها بدترین کار را کردند وگناه بزرگی مرتکب شدند ولی اگر بجای اعدام از روشهای فرهنگی ،دینی آنها را به دین و خدا باوری بصورت مهربانانه دعوت می کردند نتیجه خیلی خوبی درمیان دیگر ادیان بدست می آمد،با اعدام مسائل فرهنگی و مذهبی معمولا اثرمطلوبی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اعدام حداقل مجازات اینهاست اینها لیاقت نفس کشیدن را هم ندارند و باید برای همیشه در قعر جهنم بسوزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
ما دانش قضاوت نداریم نه حقوق خوندیم ونه چیزی میدونیم ازقضاوت پس بهتره نظرندیم اگر درحدی بودن که لیاقت وقت گذاشتن برای هدایت و اگاهی و داشتن ،قضات دریغ نمیکردن ،نگران نباشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اشتباه میکنی. درک عمیق نداری. باید اعدام میشدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
امیدوار قاطع برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۹:۴۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
الحمدالله ، زنده باد قوه قضاییه

در اغتشاشات سال گذشته هم هتک حرمت به قرآن و ائمه توسط اراذل و اوباش صورت گرفت ، انشالله اونها رو هم به مجازات در خور عملشون برسانید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام ان شاءالله اصله
بعدش اونایی که گفتید که به غلط کردن افتادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
الان سلبریتی های بیوطن بی دین شروع به اشک تمساح برای این این دو مرتد خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
آشوبگران باید همشون اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اونایی که جرمشان در حد اعدام نیست چی؟
Germany
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
چقدر نزدیک و شبیه به فجایعی که در دادگاه‌های تفتیش عقاید مسیحیت رخ میداد!! پیامبر و امیرالمؤمنین خودشون در زمان حیات از خون و جان هتاکان و توهین‌کنندگان به خود و خانوادشون گذشت می‌کردند، سنگ می‌خوردند اما انتقام نمی‌گرفتند!! اونوقت اینها رو ما الان به ادعای حکومت اسلامی اعدام کردیم!! اینطوری نمیشه ادعا کرد که اسلام دین صلح و محبت هست!! خوب اینها رو زندانی و بعد محکوم به سالها آموختن و آشنایی با دستورات و حقایق دین اسلام میکردید!! اینطوری که این نفرت و بدبینی به اسلام رو ببشتر نشر دادید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
هیچ کس به خاطر عقیده اعدام نشده فحاشی و توهین از نظر شما تفتیش عقاید هست؟ نیاز به تفتیش نبوده این بنده های شیطان باید اعدام می شدند حکم اینها قطعاً و بدون شک مورد تایید امام زمان روحی فداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
عزیزم سن یادگیری شون دیگه گذشته....
سنگ انداختن به پیامبر و امام معصوم فرق میکنه با مستقیم قرآن سوزاندن و نشر دادن و ترغیب کردن بقیه به این کار و از اون بدتر،استمرار و ادامه دادن فحاشی برا تکمیل این گناه.....
همونطور که برای تمام دزدی ها امام علی دست قطع نمیکردن و نمیشه مثال اون حکم شون رو به بقیه قضاوت ها شون ربط داد اونچه که شما هم عرض میکنین به همین شکل هست....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
فقط یک چیزی میخواهی بگی
کدوم تفتیش اینها اگه منکر خداوند سبحان و قرآن و دین هستند برای خودشون باشه کسی هم تفتیش نمیکنه وقتی علیه دین و مبانی دین تبلیغ میکنند و تو هین میکنند این شمشیر از رو بستن هست
اینها خودشون دست بلند کردن و داد زدن ما بی شرف و پست هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
تفتیش عقاید !!!!یعنی چی چ ربطی ب تفتیش داره ب مقدسات توهین کرده از نوع شنیعش باید مجازات میشدن ازقوه قضاییه ممنونیم که شر اشرار و ازسرملت کم میکنه
Australia
Bm20
۱۷:۳۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام .. درسته اسلام کاری به عقیده نداشت... اما اینها به عقاید دیگران کار داشتن و توهین می‌کردن ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اشتباه میکنی.باید اعدام میشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
یه چیزی شنیدی ولی نمیدونی کار بردش کجاست.این دو نفر علنا عقایدشون رو ترویج میکردن.ممنونیم ازقوه،قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۴:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرا نرفتی حوزه علمیه و درس فقه و اصول و عقاید یاد می گرفتی و مجتهد می شدی و حکم شرع نقد میکردی و از این نوع شیاطین دفاع میکردی و تبرئه شان میکردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۶ تير ۱۴۰۲
پس چرا پیامبر حکم ارتداد صادر می‌کرد اگر در همه لحاظ اهل گذشت بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
حالا برن جواب گو باشن تو اون دنیا،خدا عذابشونو زیاد کنه.
Iran (Islamic Republic of)
پسر خلف نظام
۰۹:۳۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
بهاییت عامل تمام فتنه ها در ایران هستن و یکصدساله در شاهرگ های ایران نفوذ کردن و بعد از انقلاب مبارزه ای جدی علیه این تکفیری های ظالم نشده بود و خداروشکر دولت سیزدهم این عمل مقابله با بهاییت رو خوب آغاز کرده و داره جواب میده.بهاییت رو جدی بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
آفرین
دقیقا همینطوره ... بهائیت با اون عقاید بیشرفانش عامل همه این کارهاست ... ای کاش بزرگان قبل از اینکه خیلی زود دیر بشه کاری کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
لعنت خدا و خلق خدا بر دشمنان پیامبر(ص) و ائمه اطهار (ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
خداوندا من از خلقی که این شخص می گوید نیستم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
امروز بهترین روزه
لعنت به بهایی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اما این ها کوروش پرست و طاغوتی بودند
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۰۰:۱۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
الان کوروش ایران باستان چه ربطی به اینا داره شما انگار کلا با تمدن ایران مخالفید؟
Poland
گیلمرد‌رجبی
۰۹:۲۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
باید‌ محکم‌ وبا قدرت‌ در‌ مقابل‌ ‌‌دشمن‌ ایستاد‌...و درغیر‌اینصورت‌ دشمن‌ ‌دشمن‌ پرروتر/‌ به حریمهای‌ شخصی مان ورود‌ / و‌ آسیب‌ فرهنگی‌ وارد‌ میکند ...‌جمشید‌‌ شار مهد‌ را‌ چرا‌ اعدام‌ نمیکنید‌ ‌...‌‌‌این‌ اشقال‌ را‌ هم‌ سریعتر‌ به‌ جهنم‌ بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا لعنت کند تمامی دشمنان اسلام و ایران را... این بزرگواران شایسته احترام فراوان و پیروی از سیره و روش آنان بر هر انسانی واجب و ضروری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا لعنتشون کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
بدرک واصل شدن کثافتهای لجن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
تشکرازقوه قضائیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اسلام به ذات خود ندارد عیبی .هر عیب که هست از مسلمانی ماست
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۰۹:۱۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
بسیارعالی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
دستگاه قضایی تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
سزاواره که دستگاه قضایی کشور با قدرت بیشتری عمل کنه تا مردم آن ها را خوب بشناسن و بفهمن که دست خدا با مومنینه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خیلی دیر اعدامشون کردید منتظر معجزه بودید تا اعدام نشن، باید زودتر به درک واصل میشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
منبع حرفات درباره حرف دومت مبنی بر منتظر معجزه بودن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
الحمدلله که اعدام شدند خداوندلعنتشان کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خداشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ يَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ كَرِهَ الْكافِرُونَ «32»

مى‌خواهند نور خدا را با دهانهايشان خاموش سازند، ولى خداوند جزاين نمى‌خواهد كه نور خود را به كمال برساند، هرچند كفّار، ناراحت باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینایی هم که به این کامت که از ایه قران گفته منفی دادن باید بگیرن حالیشون کنن که با قران نباید در بیوفتن وگرنه ور میوفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
زنده باد قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
حماقت بی حد و حصر آخرش همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
سخن پروردگار حق است نه تنها در این دنیا اعدام شدن بلکه در آن دنیا هم تا آخر دنیا در جهنم می سوزند .....قطعا سخن پروردگار جهانیان حق است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
به درك خوبشون كردن
۱۲
آخرین اخبار