پلمب یک واحد عرضه گوشت قرمز متخلف در امیدیه

سرپرست اداره دامپزشکی امیدیه گفت: یک واحد صنفی به دلیل عرضه گوشت قرمز کشتار غیر مجاز پلمب گردید.

 امین زمانی پور سرپرست اداره دامپزشکی امیدیه گفت: طی بازرسی کارشناسان واحد بهداشت و نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی اداره دامپزشکی شهرستان از واحد‌های عرضه گوشت قرمز تعداد ۴ لاشه گوسفندی حاصل از کشتار غیر مجاز و فاقد مهر و لیبل بهداشتی از یک واحد قصابی کشف و ضبط گردید.

او می‌گوید: با توجه به خطرات کشتار غیر مجاز دام و عرضه گوشت بدون نظارت بهداشتی کارشناسان دامپزشکی در کشتارگاه دام بلافاصله موضوع از طریق مراجع قضایی مورد پیگیری قرار گرفته و واحد مذکور با هماهنگی پلیس اطلاعات و امنیت پلمب گردید.

سرپرست اداره دامپزشکی امیدیه گفت: تخلفات بهداشتی در زمینه کشتار غیر مجاز دام بر طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی تهدید علیه بهداشت عمومی بوده و کارشناسان اداره دامپزشکی سلامت شهروندان را خط قرمز مسئولیت خود دانسته و برخورد با متخلفین را سرلوحه کار خود قرار میدهند و هیچگونه مماشاتی با متخلفین صورت نمیگیرد.

او از شهروندان گرامی درخواست نمود، محصولات گوشتی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت سازمان دامپزشکی خریداری کرده و در زمان خرید به مهر دامپزشکی و لیبل محصول که حاوی اطلاعات دام کشتار شده و زمان تولید و انقضای محصول میباشد توجه نموده و از خرید گوشت بدون مهر و لیبل و از مراکز غیر مجاز بین جاده‌ای و ... خودداری نمایند.

برچسب ها: پلمب شد ، واحد صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.