مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد و آمادگی هتل شاهماری برای بهره‌برداری خبر داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل می‌گوید: این هتل با ظرفیت ۲۳ اتاق و ۶۰ تخت در آستانه بهره‌برداری قرار دارد و در طی یک ماه آینده فعالیت آزمایشی خود را آغاز می‌کند.

به گفته او، مجموعه شاهماری علاوه بر هتل در دو طبقه، سالن‌های پذیرایی، فود کورت و چند طبقه دیگر با کاربری‌های خدماتی دارد که با بهره‌برداری از بخش اقامتی این مجموعه ظرفیت قابل توجهی به هتل‌های مرکز استان اضافه می‌شود.

محمدی ادیب گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل با توجه به نیاز استان از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری به ویژه در زمینه احداث هتل‌های چهار و پنج ستاره حمایت می‌کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اردبیلی
۲۲:۴۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
درسته هتل خوب نداریم ولی مشکل مدیریت خوب داریم بلوز وکت م وشلوار چروک و پوشش نیروی خدماتی نشان از آینده این هتلها دارد کاش سر مایه گذارها سرمایه بیارن ولی مدیریت ان را بسپارن به کار دان و کار بلدش با یک شلوار کتان چروک وکت مخمل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
amrmmd
۱۴:۳۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
به جای هتل ۴ یا ۵ ستاره برای آقازاده ها به فکر خوابگاه برای دانشجوها باشید که تو یه ساختمون ۱۰۰ ساله ۲۵۰ نفر رو چپوندین نه لوله کشی مناسب نه تهویه مناسب نه سایر حداقل امکانات خوابگاهی!!! چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۵۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
همون دانشجوها با اون همه سختی وقتی ب جایی میرسن هم نوع خوشو تو خوابگاه ۱۰۰ ساله یادش میره و هتل میزنه .پس حقتونه