معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان گفت: ۳۷ شرکت صنعتی استان در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور حضور دارند.

سید محمد اسحاقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان گفت: با برپایی غرفه‌ای مزین به محصولات و دستاورد‌های استان در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی شاخص گیلان به معرض نمایش گذاشته است.

او افزود: فرصت خوبی برای عرض اندام دستاورد‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری در این نمایشگاه فراهم شده است که در روز اول با استقبال مناسبی از سوی سرمایه‌گذاران به ویژه خارجی روبرو شدیم.

معاون استاندار گیلان بر تقویت زنجیره ارزش محصولات تولیدی استان تأکید و تصریح کرد: تقویت زنجیره‌های تولیدی با ایجاد ارزش افزوده مضاعف می‌تواند اقتصاد و اشتغال پایداری را در این سرزمین رقم بزند.

اسحاقی از تلاش برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی گیلان در پاویون استانداری خبر داد و افزود: ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری و کشاورزی استان به سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به فعالیت‌های این عرصه با ارائه انواع بروشور، کاتالوگ و تیزر توسط متخصصین این حوزه در ۴ روز نمایشگاه به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود.

او افزود: بیش از ۷۰۰ شرکت توانمند تولیدی صادراتی در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی حضور یافته‌اند و ۱۶۰ کشور خارجی نیز جهت توسعه مبادلات تجاری در نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران به مدت ۴ روز دائر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.