مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هیجدهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در راستای تداوم طرح‌های مقابله با خرید، فروش و عرضه کالای قاچاق، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان تاکستان حین گشت زنی درآزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن راصادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت، با سرعت عمل ماموران در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۱۴۸ هزارنخ سیگار خارجی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفردراین خصوص دستگیرشد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف بیش از ۱۰ کیلو مواد مخدر در قزوین 

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع موادافیونی توسط افراد سودجو در سطح شهر قزوین، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران این یگان قرار گرفت. 

وی افزود: پس از تحقیقات بعمل آمده، دونفر فروشنده مواد شناسایی و پس از هماهنگی قضایی مخفیگاه متهمان را مورد بازرسی قرار داده و مقدار ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۲ نفر متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی، مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر را از اولویت‌های اصلی پلیس عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.