رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: ۱۰ هزار دانش‌آموز درهفته گذشته آموزش‌های همگانی در راستای توسعه فرهنگ ترافیک را فرا گرفتند.

سرهنگ محمدرضا محمدی گفت:براساس تفاهم‌نامه بین فرماندهی انتظامی استان اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش، کارشناسان پلیس راهور استان در یک هفته گذشته در مدارس مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم حضور یافتند و به ارائه آموزش‌های همگانی در راستای توسعه فرهنگ ترافیک پرداختند.

او افزود: در  هفته گذشته بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر تحت آموزش‌های کاربردی ارائه شده توسط کارشناسان پلیس راهور قرار گرفتند که آموزش این حجم از جمعیت دانش‌آموزان در طول یک هفته بسیار حائز اهمیت است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گفت:قوانین و مقررات مربوط به عابران پیاده، قوانین مربوط به دوچرخه‌سواری، آشنایی با علائم و هشدار‌های ترافیکی، نحوه استفاده از چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و فرآیند دریافت گواهینامه خودرو و موتورسیکلت برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه از جمله این آموزش‌ها بودند که توسط کارشناسان پلیس راهور ارائه شدند.

سرهنگ محمدی با اشاره به استقبال خوب دانش‌آموزان، معلمان و مدیران مدارس از ارائه آموزش‌ها،افزود: این روند کماکان تا پایان سال ادامه خواهد داشت و تمام دانش‌آموزان تحت آموزش‌های همگانی پلیس راهور قرار خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار