مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح مدیریت سبز در اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

 اسلام جاودان خرد  گفت: طرح مدیریت سبز از سوی اداره کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد و باهمکاری اداره های 7 شهرستان‌ بطور جدی در دست پیگیری است.

او با بیان اینکه مدیریت سبز بکارگیری موثر همه منابع مادی و انسانی برای هدایت و نیل به اهداف زیست محیطی است، افزود: پیروی از سیاست‌های مدیریت سبز می‌تواند تا حدود زیادی در مباحث اقتصادی به کاهش و صرفه جویی در هزینه‌های روزمره دستگاه‌های اجرایی و ادارات منجر شود.

جاودان خرد ادامه داد: پس از پیگیری‌های محیط زیست برای ساماندهی جایگاه دفن زباله شهر دوگنبدان، برای نخستین بار کارگروه محیط زیست با مدیریت شهردار دوگنبدان برگزار شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: در این جلسه با تائید محیط زیست یک مشاور صلاحیت دار در حوزه پسماند انتخاب شد و کار ساماندهی جایگاه دفن زباله شهر دوگنبدان و رفع مشکلات این جایگاه در دستور کار این مشاور قرار گرفت.

به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد؛ در نخستین نشست کارگروه محیط زیست در شهرداری دوگنبدان همچنین مصوب شد، به منظور فرهنگ سازی عمومی، کارگروه محیط زیست به صورت هفتگی در پارک‌های این شهر با ارائه مطالب زیست محیطی و آموزشی مدیریت پسماند، کارگاه‌های آموزشی برای عموم مردم برگزار کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.