در جلسه استاندار گلستان با معاون برنامه ریزی وزارت نفت تاکید شد تکمیل جایگاه سوخت فرودگاه کلاله تا دهه فجر سال جاری انجام و زمینه بهره گیری از این فرودگاه فراهم شود.

علی محمد زنگانه امروز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت در جلسه با هوشنگ فلاحتیان معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت گفت: برای فرودگاه کلاله مقرر بود ۲۰ میلیارد تومان از محل تعهدات وزارت نفت و ۲۵ میلیارد تومان از محل تعهدات وزارت راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌ها تامین شود و امیدواریم این اقدام هر چه سریع‌تر صورت پذیرد.

او با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه وزارت نفت یادآور شد: مجموعاً ۱۰۸ میلیارد تومان مصوبه سفر رئیس جمهور در حوزه وزارت نفت بوده که ۴۸ میلیارد تومان در حوزه گازرسانی به روستا‌ها محقق شده است، ۲۰ میلیارد تومان در راستای رفع نقاط حادثه خیز استان تامین شد، ۵ میلیارد تومان برای بیابان‌زدایی و ۵ میلیارد تومان برای گازرسانی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی جذب شد.

استاندار گلستان گفت:۵ میلیارد تومان برای ایجاد اردوگاه سلامت بنیاد شهید در حال جذب است و امیدواریم زمان جذب تعهدات مربوط به مرکز سوخت رسانی فرودگاه کلاله تسریع شود و همچنین بتوانیم اعتبار ۵ میلیاردی مربوط به ایستگاه قرنطینه جهاد کشاورزی را در ظرفیت طرح های اولویت دار ورزشی مورد استفاده قرار دهیم.

 فلاحتیان همچنین در این جلسه گفت: تلاش ما اجرای کامل مصوبات سفر در استان گلستان است و در این مسیر همکاری لازم را صورت خواهیم داد.

در این جلسه مقرر شد عملیات اجرایی طرح جایگاه سوخت فرودگاه کلاله با اجرای تعهدات ۲۵ میلیاردی وزارت راه و شهرسازی و همچنین تعهد ۲۰ میلیاردی وزارت نفت در همکاری با سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کشور هر چه سریع‌تر صورت پذیرد و در صورت افزایش هزینه‌های اجرا طرفین به میزان سهم خود تعهدات لازم را انجام دهند تا بتوانیم در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از جایگاه سوخت رسانی فرودگاه کلاله باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار