فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: پارسال ۳ هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در این شهرستان پرداخت شد.

مسلم غلامی افزود: پارسال در شهرستان کبودراهنگ ۳ هزار ۶۰۰ فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به مبلغ ۳۲۶۶ میلیارد تومان پرداخت شده که در این رابطه این شهرستان پیشتاز پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در سطح استان و کشور است.

او افزود: با اهتمام دولت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده است، این امر مهم در این شهرستان به جد در حال انجام است.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ در ادامه با بیان اینکه همایش هفته ملی جمعیت در این شهرستان طی روز‌های ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه با شعار "ایران جوان بمان، فرزندان سرمایه‌های زندگی" برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید همکاری لازم را در برگزاری همایش هفته ملی جمعیت داشته باشند.

غلامی همچنین افزود: دولت مشوق‌های خوبی برای جوانی جمعیت در نظر گرفته که رسیدن به نقطه تعادل در حوزه جمعیت نیازمند اجرای دقیق این سیاست‌های تشویقی بوسیله دستگاه اجرایی است.

او با تأکید بر اینکه در سال جاری بانک‌های عامل پرداخت وام‌های ازدواج و فرزندآوری را تسهیل کنند، گفت: برای دستیابی به اهداف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازمند نهضت اطلاع رسانی و بسیج همگانی در راستای آگاه سازی مردم هستیم از این رو بخشداران، شهرداران، دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و آموزشی شهرستان در این بخش نیز فعالانه عمل کنند.

 

َ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار