رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: خط یک مترو، نیازمند ۶۰ واگن دیگر است، درحال عقد قرارداد برای تأمین این تعداد واگن مورد نیاز آن هستیم.

ایمان فرهمندی رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امسال بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای تأمین واگن‌های خط ۱ درنظر گرفته‌ایم که بخشی از آن تا سال آینده اضافه می‌شود.

او افزود: اعتباری معادل نیاز خط ۲، برای تکمیل درنظر گرفته‌ایم و امیدواریم تا سال آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری خط ۲ باشیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: عملیات حفاری خط ۳ در جبهه شرقی تا شهرک ابوذر به اتمام رسیده و دستگاه حفار درحال انتقال به انتهای بولوار امامت است که عملیات خود را از ۲ ماه آینده به سمت «امیریه» آغاز می‌کند.

فرهمندی بیان کرد: فاز یک خط ۳، حدفاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا (ع)، مورد تأکید شورای اسلامی شهر است و برنامه داریم که تا اواخر امسال این خط را وارد فاز آزمایش کنیم که در تابستان، شاهد بهره‌برداری عمومی باشیم و مردم را با استفاده از مترو به حرم مطهر رضوی برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار