خشم آنچلوتی از داوران بازی رئال و سیتی: توپ کاملا بیرون بود

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از گل مشکوکی که تیمش در بازی شب گذشته دریافت کرد بسیار عصبانی است.

رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی بود و به تساوی ۱-۱ برابر این تیم رضایت داد. 

شاگردان آنچلوتی ابتدا با تک گل زیبای وینیسیوس جونیور از حریف پیش افتادند، اما کوین دی بروینه موفق شد این گل را جبران کند و بازی را به تساوی بکشاند. 

گل سیتی در حالی به ثمر رسید که بازیکنان رئال معتقد بودند توپ از روی خط کنار زمین رد شده و داور باید آن را اوت اعلام می‌کرد، اما نه داور وسط و نه کمک داور ویدیویی چنین اعتقادی نداشتند. 

این در حالی است که پس از پایان بازی تصاویر دقیق نشان داد که توپ کاملا از خط رد شده بود و در واقع گل سیتی باید مردود اعلام می‌شد. 

کارلتو که بسیار عصبانی و ناراحت به نظر می‌رسید با دیدن این تصاویر به خبرنگاران گفت: «توپ کاملا بیرون بود! این حرفی است که تکنولوژی می‌زند، نه من! اما به نظر عجیب می‌رسد که آن‌ها نتوانستند چنین شرایطی را به خوبی مدیریت کنند. داور چندان شایسته نبود.»

رئال حالا باید هفته آینده در بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد روبروی سیتی قرار بگیرد تا تکلیف یکی از تیم‌های صعود کننده به فینال این فصل این رقابت‌ها مشخص شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار