مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ۵ محفل قرآنی در این شهرستان همزمان با دهه کرامت خبر داد.

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی با بیان اینکه جشن‌های دهه کرامت با برنامه‌های متنوع فرهنگی در ۶۰ نقطه شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: به منظور اجرای برنامه‌های دهه کرامت تعداد ۸۵ روحانی و مبلغ در مناطق مختلف شهری و روستایی فعالیت‌های خود را دارند.

او اعزام ۱۵ نفر از مداحان به صورت جهادی برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: برگزاری سه نشست صمیمانه با حضور دختران در سطح شهرستان از دیگر برنامه‌ها در این ایام است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ۵ کرسی تلاوت به نیت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) در ملایر خبر داد و گفت: این محافل نیز با حضور قاریان برجسته برگزار می‌شود.

نجفی همچنین اجرای طرح حرف‌آورد با موضوع دختر ایرانی در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های این اداره دانست و گفت: برگزاری نشست پاسخ به سؤالات ویژه دختران با حضور کارشناسان نیز در سطح شهرستان در این ایام انجام خواهد شد.

او به برگزاری اردوی نیم روزه دختران به همراه مادران با موضوع مادرانه در دهه کرامت اشاره کرد و افزود: همچنین در بوستان‌های شهر نیز در فضای باز برنامه‌های متنوع و شاد و ایستگاه‌های صلواتی را خواهیم داشت.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: همچنین در این ایام مسابقه قرآنی با موضوع زنان و اهدای جوایز به برگزیدگان برگزار می‌شود که اطلاعات آن طی روز‌های آینده اعلام می‌شود.

برچسب ها: دهه کرامت ، محفل قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.