استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت جلب رضایتمندی مردم، گفت: یکی از دستگاه‌هایی که در این رابطه مسئولیت سنگین بر عهده دارد سازمان تعزیرات حکومتی است و انتظار می‌رود کارشناسان و بازرسان این سازمان با قاطعیت، قدرت و مواظبت مستمر مانع از بروز تخلفات احتمالی شوند.

غلامعلی حیدری در نشست با معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان مهار تورم، رشد تولید نامگذاری شده است و یکی از ارکان مهمی که در تحقق این شعار موثر است، تعزیرات حکومتی است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است و سعی دارد با پیوند زدن بازار به اغتشاشات اخیر، اعتراضات صنفی را به اعتراضات سیاسی و امنیتی تبدیل کند، تصریح کرد: سازمان‌های نظارتی نظیر تعزیرات حکومتی با نظارت مستمر و دقیق بر بازار می‌توانند مانع از تحقق این نقشه شوم شوند.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه بر ضرورت اختصاص امکانات و اعتبارات بیشتر به استان در حوزه تعزیرات حکومتی تاکید کرد و گفت: رویکرد دولت توزیع عادلانه منابع با اولویت مناطق محروم است و مطابق این رویکرد می‌طلبد تا توجه ویژه‌ای‌تر به استان شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار