قاسم رضائیان با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان انتخاب شده است.

تیمور پورحیدری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از اعطای اعتبارنامه هیئت نمایندگان جدید اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان خبر داد.

او گفت: پس از اعطای اعتبارنامه ها؛ انتخابات داخلی بین ۱۵ نفر از هیئت نمایندگان، برای تعیین رئیس و هیئت رئیسه برگزار شد و قاسم رضائیان به عنوان رئیس جدید اتاق بازرگانی گیلان با کسب اکثریت آرا انتخاب شد.

به گفته رئیس سازمان صمت گیلان، این تغییرات تقریبا پس از ۲ دهه در استان گیلان انجام می‌گیرد.

پورحیدری افزود: با ظرفیت‌های مطلوب اقلیمی و منطقه‌ای گیلان، فضای فعالیت‌های تجاری برای افزایش تراز مراودات تجاری در عرصه بین‌المللی با بهره مندی از خرد جمعی و توانمندی‌های جدید فراهم شده است.

او با بیان اینکه تغییرات در عرصه نهاد تجاری، لازمه تحول و پویایی خواهد بود، برای انتخاب شدگان آرزوی موفقیت کرد و گفت: تحول همه جانبه از تیم جدید اتاق بازرگانی گیلان مورد انتظار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: نظم دهی به برنامه‌ها و تسهیل در خدمت رسانی به فعالان اقتصادی، ساماندهی دقیق امور اتاق بازرگانی، قطعا در توسعه، بسط و گسترش مبادلات و مراودات تجاری استان و کشور بسیار تأثیرگذار است.

تغییر رئیس اتاق بازرگانی گیلان پس از ۲۲ سال

قاسم رضائیان، رئیس جدید اتاق بازرگانی گیلان از تجار قدیمی صنایع غذایی کشور است که در بخش صادرات و واردات محصولات کشاورزی فعالیت می‌کند و کارخانه چای دارد.

انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان در ۲۰ اسفند سال ۱۴۰۱ برگزار شد و ۱۵ نفر در گروه‌های بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی توانستند آرای لازم را کسب کنند تا به مدت ۴ سال به عنوان برگزیدگان هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گیلان فعالیت داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.