رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: مردم همیشه در صحنه‌های مختلف با بصیرت و هوشیاری مثال زدنی از ارزش‌های انقلاب، آرمان‌های امام و شهدا دفاع کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در نشست بصیرتی رؤسا و مدیران عقیدتی سیاسی سراسر کشور گفت:حضور چند صد هزار نفری مردم در مراسم تشییع پیکر حضرت آیت الله سلیمانی (ره) ثابت کرد که مردم عاشق روحانیت انقلابی هستند. این درحالی است که دشمنان اسلام و انقلاب به طور دائم تبلیغ می‌کنند که مردم از انقلاب و روحانیت روی گردان شده اند، اما مردم عزیز و انقلابی ما در صحنه‌ها و حوادث مختلف با بصیرت و هوشیاری مثال زدنی از تمامیت ارضی کشور و از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا دفاع کردند.

نماینده معزز، ولی فقیه در انتظامی افزود: قرآن بزرگترین کتاب و منبع معرفت و بصیرت است و شرط بهره مندی از مفاهیم غنی و حیاتبخش قرآن انس دائمی و مستمر با قرآن و دست کم تلاوت یک یا چند صفحه از قرآن با توجه و معناست. همت کنیم و مقید باشیم که هر روز قرآن تلاوت کنیم و دیگران را هم به این عمل صالح تشویق و ترغیب کنیم.

ادیانی افزود: تک تک آیات قرآن درس زندگی است باید این درس‌ها را فراگرفت و به آن عمل کرد و در زندگی فردی و اجتماعی پیاده کرد. ادای امانت یکی از درس‌های مهم قرآن است. نظام اسلامی، بزرگترین امانت امام و شهدا در دست ماست. این مسؤلیت‌ها امانت است دست ما مسؤولین. حق ادای این مسؤلیت‌ها این است که آن را در جهت خدمتگزاری صادقانه و بی منت به مردم و پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب به کار بگیریم. امام و مقام معظم رهبری خود را خدمتگزار مردم می‌دانند و می‌گویند به ما خادم بگویید بهتر از این است که به ما رهبر بگویید.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در ادامه افزود: انتخابات آخر سال جاری بسیار مهم و سرنوشت ساز است و دشمنان ایران تمام تلاش خود را خواهند کرد که مردم را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی بدبین و ناامید سازند، اما با لطف و فضل الهی و هوشیاری مردم و حضور حداکثری آن‌ها این دفعه هم تیر آن‌ها به سنگ خواهد خورد و ملت بصیر ایران آن‌ها را ناامید و ناکام خواهند گذاشت.

ادیانی در پایان گفت: دلسوزان کشور به ویژه نخبگان و خواص هم امید آفرینی کنند و هم دستاورد‌های انقلاب را برای مردم تبیین و تشریح کننند. راهبرد ما در مجموعه انتظامی، تبیین شاخصه‌های کاندیدا‌های اصلح و مشارکت همگانی آحاد کارکنان و خانواده‌های آنان در پای صندوق‌های رأی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
ما مردم انقلابی تازنده هستیم پیرو راه امام خمینی ویار رهبرمان هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
ارزش های انقلاب ،یعنی عدالت ،آزادی ،انسانیت ، خدمت بع ملت
آخرین اخبار